Jag ska dekorera mitt tidigare inlägg så att du förstår: Beatet är helt underbart!! Känns som du försöker få fart på lyssnaren i refrängen, inlevelsen gjorde detta till ett misslyckande ... I dina refrängen visar du inte på någon sätt en anledning till att man ska känna igen dig ... Känns rappakalja .. har inte en enda rad o kommentera asså... Dock går det o lyssna på, så det är inte förfäligt! Inte specielt arbetat bara helt enkelt .. så för att förenkla det jag skrev:1. Inlevelse Det var inget speciellt med ditt flow.. Läste du rakt av från texten när du recca? 2. Leva upp till titeln En sån här titel på en sånhär låt funkar inte.. Din titel säger mig, att din låt kommer få mig att fastna för detta.. Men jag kommer inte ens ihåg hur låten gick, trots att det inte va längesen jag hörde den. På en sånhär låt ska du verkligen satsa! Men det lät mer som en tråk-session..3.Rappakalja Vad i låten, gör igentligen att jag kommer känna igen ditt namn i framtiden?... du ger ingen som helst förklaring i texten.. begriper mig inte på hälften av texten.. känns bara som nåt du har impuls skrivit, sen skrivit en refräng utan nåt som helst sammanhang till resten av låten... och som överlag låter det som en helt oarbetad låt... pz