I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-20 17:49

Gb - Förlåt

Första gången jag lägger upp något på whoa, men det kommer nog mycket mer i framtiden!
Låten gjorde jag typ kl 2 på natten och jag hade skola dagen efter, därför inte flowet är så bra, och inte världens bästa text heller om jag säger så.
Har även haft ett långt uppehåll så det är länge sen jag gjorde mkt låtar osv.
Lägger endast upp denna för att få kritik, för jag blev själv inte nöjd, men skriv vad ni tycker!
(Typ ingen mix över huvudtaget, så ni vet)
Peace!
/Gb

http://www.speedyshare.com/573863397.html

2008-12-20 18:48
På tok för höga adds, och rätt kass kvalité. Halv dålig flow.. Men de där är väl typ de du redan sagt att du visste var dåligt.. Gör en låt så bra som möjligt innan du lägger upp den, du kan säkert bättre, jag vet inte :P
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®

2008-12-20 22:21
Haha som jag sa så var de natt och hade skola dagen efter, och ingen mix alls typ. Därför blev kvallen som den blev och flowen också. Men tack!

Upp whoa!

2008-12-20 23:52
Som du själv sa, inte så bra flow. Men bra låt i helhet, fin röst :) Passande beat också (y)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-21 13:35
Tack tack :).
Kommer upp nått bättre snart!

2008-12-21 13:51
Tkr den e skön texten säger mke. passande beat flowet lite hmm. men de går :) Lägg upp fetare Gabbe ;) allt för mig pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-26 23:13
Najjs :D Tyckte bara att acapellan va lite hög :P
*ERROR*

2008-12-27 13:52
Gb? "nallen"'s polare? ;>
Vi lirade tillsammans förut om du minns mig . Thanks, Klonkiz ;D
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

2009-02-06 23:40
WeeestbY Rövslickeri :P?

jag själv tkr min boy lägger fetaste :D
Riktigt Brutala <3

2009-02-06 23:46
Första gången jag lägger upp något på whoa, men det kommer nog mycket mer i framtiden!
Låten gjorde jag typ kl 2 på natten och jag hade skola dagen efter, därför inte flowet är så bra, och inte världens bästa text heller om jag säger så.
Har även haft ett långt uppehåll så det är länge sen jag gjorde mkt låtar osv.
Lägger endast upp denna för att få kritik, för jag blev själv inte nöjd, men skriv vad ni tycker!
(Typ ingen mix över huvudtaget, så ni vet)

Peace!

VARFÖR, lägger du upp skiten för? När du ursäktar dig hela jävla tiden för att låten är wack?
Om DU inte är nöjd, hur ska jag kunna gilla skiten då?

Gör en låt, lägg om raderna 100ggr, mixa om 100ggr. Låt låten ligga en vecka. Lyssna på den igen, och mixa en gång till. SEN lägger du upp.

Fan va trött jag är på alla (finns många fler) som har 100000 ursäkter om varför låten kanske skulle kunna suga. Stå för skiten du gör, om inte. Skit i å lägg upp.
Sorry för offtopic rant.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.