I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Lucas Rhyme(AvM) - Athlete In Training

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-20 19:05

Lucas Rhyme(AvM) - Athlete In Training

Tjenamors! Några som läser detta kanske inte vet vem jag är och några kanske tom. Tycker att jag är otroligt lik Avesta-rapparen AvM. Det kan bero på att jag är Avesta-rapparen AvM. Med en lite votering. Jag är numera känd som Lucas Rhyme. Tänkte återuppfinna migsjälv litegranna. Och börja här på Whoa, genom att släppa Lucas Rhyme's första officiella låt.
Lucas Rhyme - Athlete In Traning. Ironin sprudlar om man sedan inser att jag säger mitt förra artistnamn, AvM, 2 gånger i låten. Svenskt och bra!
Låten gjordes från början med avsikt att landa på min kommande platta "Girls, Girls, Girls", men passande inte riktigt in. Så därför ger jag ut den gratis här på Znap. Beatet är proddat av Jotohananen. Enjoy!

Jag skulle även vilja tacka Ronnie Coleman, vars stånkanden, stönanden och stridsrop, fungerade som comic reilief i mellanspelet!

http://www.znapmusic.com/lucasrhyme/

Besök även:
Min Myspace

Jag är känd

2008-12-21 02:27
Tråkigt! Upp nu!
Jag är känd

2008-12-21 23:00
Fett som vanligt :)
Tycker det är lite små roligt att höra dig på svenska för ovanlighetens skull =D

Varför sova på denna skit?
UPP FÖR FAN
http://www.myspace.com/mrkumlin

2008-12-21 23:31
Tungt shiet! fett bra, ovanligt att höra dej köra så här kaxigt, men de diggas :D
texten var härlig och beatet va bra!

tråkigt att du inte får den uppmärksamhet du förtjänar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-22 11:13
Fet låt, Beatet var helt ok, Rappen var fet som fan.

2008-12-22 18:50
Man tackar! Håller med DMS om denhär! SOV INTE!
Jag är känd

2008-12-23 18:52
tungt som vanligt tommy! blir bättre varje gång man hör dig! sova inte på denna whoa!!!

one!
www.myspace.com/andreeymusic

2008-12-24 18:47
tyckte verkligen inte om beatet! rappen fet as usual, kul att höra att du kör lite svenska också. Dock vill jag höra dig flyta på ett annorlunda sätt! trixa lite mer om du förstår vad jag menar. Sen tycktejag att din acapella var lite låg? Kanske är högtalarna jag lyssnar i vad vet jag.. Hur som helst, i överlag en helt okej låt, förlåt John men beatet var absolut inte bra.. men vi har ju helt olika åsikter om vad bra beats är för något,så jag tycker att du hade kunnat kört på ett annat beat..Du får 4 gräsklippare av 7. Hade du kört på ett annat beat hade du fått 5-6..Ps joto ta det inte personligt:*
www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2008-12-24 23:54
digga låten! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2008-12-25 14:08
Vv gillar inte John!!!!:D
Jag är känd

2008-12-25 20:48
Upp! Kolla även The People Factory i samma forum!
Jag är känd

2008-12-26 01:02
gör jag visst haha men ag tyckte inte om detta beat
www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2008-12-26 16:43
Umpalauppo!
Jag är känd