I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mackan, Bryan & KKV - Häng med oss (live video)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-20 20:26

Mackan, Bryan & KKV - Häng med oss (live video)

Tja!

en video från när vi kör live i Huddinge gymnasiet :)
tyvär inte så bra bild men ah lite mulligt ändå;) bruden spelade bara in en låt tyvär ..

www.myspace.com/norliekkv
www.myspace.com/kkv
www.klubbkoll.se/blogg/norliekkv

2008-12-20 20:52
Du får mycket fjortishype va?

2008-12-20 22:08
Fan är detta verkligen hiphop?

Om detta är hiphop, så är den sån hiphop som verkligen förstör den riktiga hiphop världen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-20 23:45
Nej hiphop är det inte.. det är vi mån om! vi vet att whoa kanske är fel forum men vi lägger ändå rap och det tillhör Hiphop. Sen så är väl whoa inte det bästa stället att lägga upp på heller eftersom det inte finns mkt vätt i människor här..
det märker man bara på första kommentaren i denna tråd!

//KKV
www.myspace.com/kkv

2008-12-21 00:43
Låter bra!:)
Http://www.myspace.com/besononline

2008-12-21 02:00
nej fy fan vad är det här för fjortis shit posta sånt här skit på playahead.se där har du rätt sida
Producent

2008-12-21 10:36
grabbar ni vet va ja tkr !
:)

2008-12-21 11:05
säger som dom flesta andra hiphop är inte rätt namn för er, ni förstör hiphopen grabbar och det jag tror är att ni gjorde den här låten bara för att få hype USCH !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-21 15:50
Övertungt ;) keep it up

2008-12-21 19:07
haha detta är ju identiskt med pangbrallis allmost! :P

bra skit synd med den där tondöva bruden som sjöng med ibland! :/

2008-12-22 14:07
det här är inte hiphop. Det är är såna jävla STEEKARE som tror det är hiphop, Skäms när jag ser sånt här faktiskt, asså det är inte dålig det är det inte, jag tycker det är helt okeey musik, för jag lyssnar på allt men skäms om ni tror det här är hiphop/Tusse
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-12-22 19:51
Rea

Jag skrev där uppe exakt så här.. Läs innan du skriver!

Nej hiphop är det inte.. det är vi mån om! vi vet att whoa kanske är fel forum men vi lägger ändå rap och det tillhör Hiphop. Sen så är väl whoa inte det bästa stället att lägga upp på heller eftersom det inte finns mkt vätt i människor här..
det märker man bara på första kommentaren i denna tråd!

//KKV
www.myspace.com/kkv

2008-12-22 19:56
Lät soft Kim. Och alla som säger att det inte är hiphop har ju fel. Kanske inte den ursprungliga genren av ´hiphop. Men hiphop har många subgenrer. Detta nån blandning av Hiphop/Electro/Pop. Roligt att du/ni kör eran grej, FORTSÄTT.

ONE
/ Wizdom - www.myspace.com/wizdomrap
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2008-12-23 01:37
WORD Wizdom
www.myspace.com/kkv

2008-12-23 02:10
haha jag älskar sånt här!

man behöver inte alltid va gangster å säga: "detta e inte hiphop" osv, ni som skriver så, är ni rädda att tappa Streetcred på eran högstadieskola eller nått?

låt grabbarna köra, ganska uppenbart att dom bjuder på sig själva och ja tycker dom gör de bra.

alla hatare, sluta spela så "äkta" hela tiden, visst, om ni inte gillar låten så säg det, men gå inte på med att dom förstör hiphopen. crazyyyyyyyyy

peace
Detta är min forumsignatur

2008-12-23 02:22
HAHAHAHA, vafan är det för fel på folket som kommenterat?
Klart det är hiphop? Vad är det som säger att det inte är rap, afasi kör ju förihelvete liknande bpm på vissa grejer och där är det okej.

Rea P17

Det här är hiphop, ifall du tror att rap måste vara på smutsiga 80/90bpm beats där man rappar om topics så tror du fel. Vem bestämmer vilket bpm ett beat ska ha? Vem bestämmer innehållet? Artisten, hur bred skulle musikstilen vara om alla skulle köra liknande saker? Inget hat till dig, men du måste förstå vad jag menar.. Finns inget som säger att du bestämmer vad som är hiphop, det är en tolkningsfråga.

Man gör knappast grejer bara för andra, utan för att man själv trivs med det.

Love.

2008-12-23 02:30
tycker att ni kör eran egen stil liksom. inte dåligt det, utan tvärtom det låter sjukt bra..vill man komma någonstans så måste man som sticka ut ur mängden tror jag. inte köra samma skit om och om igen. men ni är grymma som fan, keep it up ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch

2008-12-23 12:56
jag blir bara deppig av att se vad vissa skriver

2008-12-23 14:41
AcKeBoY P18

Tyck vad du tycker, och låt andra tycka vad dom vill? :)
Folk har olika åsikter, du har knappast mer rätt än andra..

2008-12-23 15:06
Vadå inte hip hop?
"SCHTEKAR" Musik? De är det de flesta rapparna rappar om, Förorten de lever i, bla bla pang pang, eller hur mkt brudar/pengar de har?
Vi kör vårt eget race :) Festande är vårt intresse!
/Bryan
 De är mulligt. Mycke mulligt!

2008-12-23 15:46
Shiit whoa vakna till :D kul att se att det finns vett i folk :D Tack!

//KKV
www.myspace.com/kkv