Jag blev född för att va kaxig den va fattig, vad va fattigt?,(vad) lilla byn jag växte upp i flyttade till sundsvall bara 6 år senare pappa & min mama japp dom separerade galenskap, mådde fan inte bra fick en polare här nere vi va med varann typ 4 år varje dag vi hade kul somfan, men det blev ganska mycke knas Men du vet vi skeetii, samma sak idag för vi skiterii började göra musik, jag började dock skriva texter Så fort jag lärde mig skriva, jag ville göra en skiva men drömmen är död nu, för du vet hur jag göre chilla på heltid, drömmer om mycke cash & en fet bil är ingen G, men jag glider stolthet & stil fakka inte omkring, för mannen jag stortrivs låt mig göra det här, för det här är mitt liv Vi hoppar till idag, jag har en fin tjej Lycklig nu,mendu . . jag typ fryser som du fuck va snö, men jag skiter iii kanske glider ner till centrum vi få se hur det blir baby vet, bröderna vet, mamma vet hur jag göre vilken stil jag kör med Dom vet, finns ingen hemlighet solen går ner över vår stad finns inget kvar, tänker varje dag på de På min framtid osv jag bara blundar & somnar & drömmer vidare har fått en svidare här & där men det är väl vanligt, är en människa som sätter orden på papper kan inte ligga still, drömmer hela natten bror låt mig göra det här, för det här är mitt liv
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life