Liri ft. Fillson - Kärlek Jag å lill Fille. kickade en låt idag, blev tyvärr inte så nöjd me min vers men men ;)Vers1: LiriRefräng: LiriVers2: FillsonMix: FillsonBeat: icetail - allt känns fel ge oss grymt jävla mycke Kritik ;) Kom igen nu whoaLänk till http://www.speedyshare.com/292223998.htmlVers1: LiriAlla försöker finna kärlekens fina kraft.tänka sig du å jag i solen med ett glas saftmen ofta så är kärleken ofta mörk å gråni tjejer gör oss knäsvaga så vi knappt kan ståjag vill sitta i månskenet bara jag å du.jag tänker ofta, låt oss gör det numen ni tjejer ni ska alltid spela så svåra.tänker på er själva och inte att ni också kan såra.livets färger är svart och röd.röd för kärlek och svart för dödjag har alltid velat fråga dig en fråga,ska vi ha det som nu eller släcka vår lågakärlekens krafter låt dom börja flöda.och låt nu min hjärna tända till å glödajag orkar inte tänka på kärlek gång på gång.låt skiten rulla förbi och låt mig tända min bongRefräng: Lirikärlek är svårt och inte bara snack.vill du ha hjälp så kasta över ett tack.för att få ett förhållande kan de ta tid.slösa bort nåra timmar på ditt kära livVers2: Fillsondet är såhär , kan inte styra mina känslordet börjar med en, men sen blir det fler & flerkärleken är så svår, men , det är väl samma för alladet är svårt att klara sig, hela livet utan att fallaner i känslornas träsk, där kärleksproblemen finnsmen jag tittar upp mot himlen, blickar tillbaka & minnspå stunderna som allting i livet enkelt flytit påoch jag har inte behövt nån hjälp för att kunna stådå tar jag nya tag, och reser mig igen, och inser att jag älskar någon mer än som en vänmen vad ska jag göra? kan någon berätta för migjag står i mitten av två val, det känns inte okejjag älskar dig hit, och jag älskar dig dithur fan ska jag veta att det inte bara är skit?jag får nollställa mig själv, och seriöst tänka tilltänka om på riktigt, vad är det som jag vill