Vers 1: har länge kännt så här, en konstig känsla försvinner in i drömmar, men i dom finns det rädsla// kan inte sova tryggt, jag vaknar ständigt av att se dig vandra runt och att du viskar mitt namn// "henrik"// För jag vill inte visa sånt, jag vill vara stark vara den jag var, och inte chansa på allt// på att hitta rätt, jag vill bygga om har länge mått så dåligt att jag inte klarar sånt// jag tar en tegel sten, och kastar allt jag kan precis som mitt liv så ser jag hur jag tappar allt// den flyger långt iväg, och sedan landar hårt den smällen har jag tagit varje gång som jag har vandrat bort// har inte kännt av någon harmoni försöker koppla av, finns ingen stilla frid// för jag är ingenting, inte en individ försöker koppla av men finns ingen stilla frid//Reff : Tänker vara mig själv, vara mig själv och känna hjärtat slå för jag kämpar alltid och jag ger aldrig upp och när jag har det tufft så söker jag luft// x2Vers 2 : och jag har ångrat mig men inte har det hjälpt för gjort är gjort och det har jag nu lärt mig// jag sitter helt själv, inte ett enda knyst det är en stilla natt, ja det är helt tyst// jag har memorerat alla saker som jag ser allt är bara svart, hela jag bara faller ner// för jag kan inte blicka framåt och jag vill inte blicka bakåt// mitt liv är bara skit, ingenting blir riktigt rätt snälla hjälp mig nu för jag kan inte hitta vägen hem// och mitt psyke, har gått en omväg för det jag hade en gång har fått gått en lång färd// och på den vägen, så har jag stött på har trasslat ihop allting till ett garn av min röda tråd// min livslust har blevit till ett skämt Förlåt mina vänner för detta har hänt//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S