Qruu feat. Ouyeah & Zeba - Till min penna.mp3 Länk till låten Till min pennaDu hittar den också på: http://www.myspace.com/qruuDenna låt kommer troligtvis att vara med på den netplay jag tänker slänga upp någon gång i januari: Verkliga illusioner. Ett första smakprov alltså. Verkliga illusioner är helt producerat av CCC, med enda möjliga undantaget för just denna låt då som har ett beat från Shadowville (Fire Storm).Jag (Qruu) har mixat mina egna verser, samt refrängen av Örbi Ouyeah. Zeba, som också är finne fast han bor i Sthlm, har mixat sin vers själv.Lyrik:Qruu:Jag saknar vassa armbågar, men vadåJag tar mig fram ändå det kan jag lovaEn rappande låga!Jag har mina mål och en dag ska de nåsMen går den planen i lås är det en sak som jag tålDe klart jag har åtrå är så mikrofonkåtGreppar tag i en mick och jag slår hårtGår på på måfå så målmedvetetÄr det paradoxalt? Ja, för de så jag leverMån om hedern, se hur jag går mot segernFastän micken är dammig när jag återser denHar aldrig haft skrivkramp men bristande livskraftDrar ner produktionen långt ner underjordenTror det var ett tag sen sist, javisstJag minns det som igår kommer ihåg nu och bombar hårtLångt bort härifrån nu, tillbaka med pennanEn skapande känsla får saker att händaÖrbie O:Allt för länge sen sa jag till en vänVi ses snart igen, till min pennaNu plockar jag upp den, fick känslan på kuppenTar orden ur luften, får saker att stämmaQruu: Jag saknar vassa armbågar, men vadåJag tar mig fram ändå det kan jag lovaEn gastande vålnad!Går mina egna vägar genom beats och rimFixar mitt med bara mick och skillsJag bara siktar och shit! Det blev mitt i prickJag menar *BULLSEYE*Ya, jag måste va en riktig guldkalvBeundrad, förundrad, på vippen att skenaMen jag håller mig lugn för jag kan inte traderasKan inte raderas eller förbisesVill jag göra nåt så gör jag det, (Hör ni det?)Kommer aldrig på fråga, men är här som ett svarMycket kärlek idag fast min värld går i krasDå och då, de så svårt och så hårtMen det lättar när du greppasMina texter blir perfektaOch bäst som du är vässad kan jag tänka på min nästaDet nästa som skall hända, orden lämnar dig min pennaRef. (Örbie O)Zeba:Målet är framför mig, jag kommer fram till måletFlyter snabbare än bilderna från parabolenVinner en massa plågor på vägenBehöver ingen alvedon för det, du vet att jag kommer fortsättaBehöver inte tro detta (nej…)Jag öppnar min mun och jag skjuter en bombOch när det kommer på beatet då är det medel i flytande formKalla mig för fiskmåsSiktar rätt när jag slänger mitt shit genom en mickbåsOch du säger att du rapparEnda gången du spottar är när det går förbi en svart kattVi gör det jättehårtOch ni har sämre mikrofon än min telefonFan vad jag älskar min pennaJag lägger det med flyt när jag textar med känslaRef. (Örbie O)