Käääz - Du är Vänskap ny låt till min kompis emma som jag har känt i 16 år :) o så inte att linneanord ska få sina humörsvängningar så .... jag älskar dig med linneanord <3.den där otroligt feta mixxen står ja för (känn ironin flöda).(första gången jag mixar btw)ge konstruktiv kritik !Låten : Länk till http://www.speedyshare.com/180303552.htmlTexten :reff x2emma hedlund du är en bra vän vi ska hänga med varandra ända in i gravenemma vi har varit vänner sen dag ettjag tänker aldrig svika denna vänskapenvers1:för det är så det är, du och jag bästa vännerdu är en av dom bästa sakerna som har hänt migjag kommer ihåg första dagen som jag träffade digeller nej det kankse jag inte gör men jag älskar digför det har snart gått 16 år av vänskap vi har aldrig bråkat,vi aldrig haft en keff daghar alltid varit glada,har alltid stöttat varannoch genom svåra TIDER så har vi tröstat varannreff x2emma hedlund du är en bra vän vi ska hänga med varandra ända in i gravenemma vi har varit vänner sen dag ettjag tänker aldrig svika denna vänskapenVers2:tänker backa dig,alltid stå där vid din sidaoch dom dagarna du är ledsen,ska jag få dig att flinaför det är ju det som bästa vänner är till förjag ville bara säga tack för du finns girlför du har stöttat mig ganska många gångeroch utan dig emma skulle jag nog ha tappat hoppet jag köpte ingen julklapp åt dig för du vägraså jag gjorde denna lilla låt för att jävlasreff x2emma hedlund du är en bra vän vi ska hänga med varandra ända in i gravenemma vi har varit vänner sen dag ettjag tänker aldrig svika denna vänskapenlite snack...reff x2emma hedlund du är en bra vän vi ska hänga med varandra ända in i gravenemma vi har varit vänner sen dag ettjag tänker aldrig svika denna vänskapenAja hata eller älska ! pz <3 God jul och Gott nytt år whoare ! <3