HipHopTomtar - Nu äre hjul igen Ok.. en liten julig låt här då. Vers 1 - MajkmanVers 2 - EntertainmentReff - EntertainmentMix - MajkmanBeat - Freebeat / Instrumentallänk:Länk till http://www.speedyshare.com/523397135.htmlDen kommer även komma upp på min myspace inom kort:Länk till http://www.myspace.com/majkmanDenna låt är då inte speciellt seriöst spottad. Jag la ner ungefär 1 timme på text och Enter gjorde detsamma, tror jag. Bara en kul grej såhär vid jul.TextIntro:Varenda jävel den känner, den 24 decemberÄr här nu, så bjud varenda jävel du kännerFram plastgranen, glittrande men även dyrBland tomtar o troll, det blir ett kittlande äventyrÅ vad äre inte julen utan snö på backen?En magisk årstid, både skön o vackerDe najs, bara hoe hoe hoeVi kickar jullåten o bara droppar på whoaVers 1Tomten är dum i huvet, jag sa: uppfinn hjuletMen glöggen steg åt huvet, så han uppfann julenMen skitsamma, det blir prima chocklahan är en diva idag, han jagar fina små barnHan är en blivande far åt alla dumma små kidsHan glider ner i skorstenen o kör skumma små tricksÅ med kläder så röda å med skägget så vittHan bjuder ungar på skjuss i sin släde å gratis pommes fritesÅ så vips: du får en julklapp dåMen först säger tomten du måste "suga hårt"Du får en tjuga eller två, som du dela med dig avTill din familj, dina vänner eller någon i ditt grannskapTomten borde vara trött på skitenHelt trött å sliten, han halsar glöggen vid spisenMen han är ju ändå tomten i sina bästa årSå vi säger Peace, å vi syns nästa årRefräng - - -Vers 2Han kallas tomtefar, och det kommer en dagDå min skorsten bemöts av ett bombnedslagJag söker ord, men inser sedanAtt där står tomten i egen hög personJag tappar hakan, med en duns i markenOch krossar skallbenet på Alice i underlandetFör döm av min förvåning när jag såg på fanskapetAtt tomten står vid min öppna spis, halvnakenOch han dricker mycket glöggVilket gjorde att han förväxlade min hojj med cykelstöldSå jag skriver hatbrev och skickar mordhotenPå expressfart raka vägen mot nordpolenJag ville kanske inte vara elakMen i alla dessa breven så skrev jag:"Med tomtemor brevid mig kommer jag att somna glattMed Vänliga Hälsningar från Jocke Falk!"Refräng - - -Go jul. Hejs!