I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

IVK - De Okända (Min Första Låt Uppe) Check It!

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-24 05:06

IVK - De Okända (Min Första Låt Uppe) Check It!

Detta är min första låt (Gangstareal) på whoa. Ge gärna mkt kritik så man vet vad man skulle kunna ändra på, Tack! ;D

UPPLÄGG:
Reff:Keizanen, Gangstareal
Vers1:Keizanen
Vers2:Gangstareal

Länk till låten:
Länk till http://www.speedyshare.com/978979314.html

Langa kommentarer dirr!!!

//PZ

2008-12-24 08:56
Nice låt:D

Keizanen: du la det nice:D. lyrics var hyffsat nice det också

Gangstareal:du la det lite bättre än Keizanen, du har blivit mycket bättre med lyricen nu:D

Låten i helhet 5/10 enligt mig iaf:D

2008-12-24 09:23
tackar där doose:)

2008-12-24 09:44
Okej nu kommer stora stygga Krille o dödar eran tråd xD Nej då!!

Reff: den hade någ låtit mycke mycket bättre med annan kvallite.man hör väldigt oklart i mina studiolurar. men säkert nån form av utveckling här med.

Vers 1: Ante K. Mja, keff kvallite på ljudet, utveckling på text och en ev utveckling på rappen med. så det är ju okej,tror du behöver träna med på ditt flow, och skaffa nått vettigt o spela in med.

Mitt i hela låten innan Philip kommer in. varför har ni klippt där? o lagt till nått ljud av nått slag, enligt mitt tycke passade det inte in iaf,hade låtit mycket bättre om ni kört rakt igenom :) man ska inte behöva ljudeffecter för o göra en bra Entre på en låt Pille mannen ;)

Vers 2: Hey my boy, du utvecklar ditt flow som satan hela tiden,din utveckling har iaf blivit mycke större sen jag hörde dej sist, ditt flow börjar sitta som fan, men du får ta o träna lite till på det, Texten är oxå mycket bättre än vad jag hört tidigare. men den behöver oxå byggas på lite mer.

Mixning: Nej detta håller inte alls enligt mej. tyvärr. tror ni får gå tillbaka på ritbordet på denna iaf.

Låten i helhet:

Jo den va helt ok. me tanke på hur ni låtit förr, som sagt lite flow,text o mix träning så blir detta nog bra. o till Ante en studio kke????

Låten får 4/10 av mej iaf. för att det inte är nått jag skulle kunna lyssna mer än en gång på..

Peace out

2008-12-24 15:27
tack mannen aa fan å fixar studio efter nyår tror jag:)

2008-12-25 04:53
Kommentera då:D hade varit kul:)

2008-12-25 05:30
neeej neeej nej