respekt mannen alla var sköna men diggar mina shottas mest, på tiden att nån droppa lite förorts rapp här på whoa. Bor du i uppsala?
det här är shiten
får inte glömmas bort att
NINE ELEVEN har proddat och mixat hela EPn
https://soundcloud.com/invalida
Antonionero P17 ah mannen bor i uppsala tack
glömde säga Nine Eleven har proddat mixat the shiit
Phibes
Diggade låten videon var inte så bra men en riktigt tight låt mannen Keep it up !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
introt är soft diggar beatet och videon är skön oxå homeboy e oxå fet som fan beatet är lite smågay som instrumental men din rap ändrar på de rätt mycket! 52 bars terror, hörde den hos henke förrut fan, diggar den fortfarande du flyter skönt igenom hela låten och de e nice ert fel! inte mycket att säga om den, den va skön som fan och jag förstår den. när ja läste titeln på I till A part blev ja glad, haha brukade fan pumpa den första rätt ordentligt förrut, dock tycker ja ni skulle skippat autotunen, ja är inget stort fan av de men bortsett från vare fan nice asså mina shottas, har nåt svagt minne av att henke spela den förrut oxå och den är skön rätt mellow låt men ändå hård outrot är bra texten är sjukt bra och ja blir oxå nojig när aina kommer. fyfan piiz en bra EP rakt igenom!
hahaha
riktigt bra asså, verkligen inte varje dag man hör sån här tung svensk rap.
DR phibes keep that shit comming tung ep rakt igenom brosan Dirty Peace
så tung skiva knullar alla här på whoa!
yeah tack brushan mer
Phibes
Tycker det låter fett! Var dock inget jätte fan av autotune tracken.. Men jag rådiggar attityden i introt, riktigt skön track också! Skön reality över plattan tycker jag!
Fucka ur!
jag har skulder till soc? haha är de det som gör dej så jävla gangster? btw nån här sa att du låter som en flicka.
nice som fan putte =)
// xtype -BBH-Entertainment, xtype, Michii, GMX, MarQi, Eins- www.djpolar.se
EddieLG P18 din mamma låter som en kille,
Phibes
fätt onödig av "EddieLG P18".. grow up dude. till musiken. det låter bra, diggar det rätt bra, men det är inte min typ av hiphop men BIG up på det :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
23bast och använder din mamma ännu, rökt för mkt weed lr? hahaha efterbliven?. beefar sönder dej med nöje men ja behöver inte ens dra 2 bars du har redan bevisat hur grym du är :) men måste erkänna att du var lite rolig iaf hahaha, weed junkie som sett för mkt tv gjort 5 inbrott becknar 2 dar i veckan och ser sej som G. Dizzy89 P19: fätt onödig av "EddieLG P18".. grow up dude vafan ska ja säga att han är bra om han är värdelös? hade väl varit en sak om han var 16 bast men nu är han 23.
EddieLG P18 citat från "ert fel" "mina rader är g' men de gör inte mig till gangsta jag gör bara musik" dum eller mannen? sitter uppe i norrbotten och tycker du är häftig som kan dissa någon via whoa abooo väx upp, "beefar sönder dej med nöje" vet fan bryr sig? har så mycket mer grejer att tänka på en en instängd liten hora
Phibes
eddie du är en sån horunge som inte har nått liv som sitter o hatar på whoa fucking tönt du e stekare mannen säger att han e 23 bast o barnslig du e fucking 18 bast o beter dig som 12 ''jag beefar sönder dig'' fucking mens barn tagga
EddieLG P18 visa nån låt som du har gjort då. ps. schtila till dig fan... inser du inte att du gör bort dig din lilla tönt?
instängda lilla hora? haha. luleå är lika stort som malmö. a jag lägger snart upp min EP här på whoa vi ser vem som får fetast kommentarer, och alla drängar som håller med abo kan ju fortsätta hålla med han ju skiter i er,ja säger vad ja tycker och blir nån ledsen i ögat så är de inte mitt problem.
lika stort mannen hur många bor där som i mitt trapphus fan helt seriöst EP kul för dig behöver du reklam eller? fattar inte varför du ägnar tid
Phibes
Tycker det är fett! Keep it up phibban.
eddieboy Malmö består av ca 250 000 invånare, Luleå ca 50 000 invånare .. Bara så du vet .. När man snackar hur stor en stad är så är det inte skogsytan, utan folkmängden.. Vi som faktiskt diggar phibes grejjer här i tråden får hålla tummarna för att din EP är på engelska, för på norrländska kommer du inte långt mannen...
Fucka ur!
mrkemistens rader fick en skratta haha word man.. tycker det är ganska fett det här, shysst med lite tung svensk hiphop lite tunga saker o inte massa lööööve hit o dit.. fett mannen keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Härligt att det droppas lite tung svensk musik! Videon var jävligt tråkig, men värd att se på enbart för att få höra introt!
Allt handlar om kemikalier!
'Gillar inte rösten på något sätt . men skön text.
FEet jävla EP!:P fortsätt sååå , entligen ngt fett på whoa:P
Ep På Väg N.g.T - Straight Outta Top Or Punshline king , Hate it Or Love It!! och var är alla feeta rappare nu förtiden? HÖR AV ER!!! PEACE
Fett skit, keep it up! peace / J
thanx but i need mo
Phibes
upp jag vill ha mer
Phibes
tycker videon är jävligt soft
Fet jävla EP :) Du lyckades bra med denna Phibes. Respekt för det! Pusha fram mer grejer nu! Nine Elevens produktioner är grymt feta. Gillar speciellt outrot på den ! Kärlek
Suburban Who?
fett tack man!
https://soundcloud.com/invalida