I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sellish - Hype Mode

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2008-12-25 22:52

Sellish - Hype Mode

Den första versen på min nya låt!

Artist: Sellish Feat Thommy.
Mixning: A-Music.

Speedyshare:
Sellish - Hype Mode

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-25 23:00
Beatet är tungt, diggar det ganska stort.
Det finns vissa flowmissar, rimmen är ganska simpla.. Men det är takt, skulle haft lite mer attityd bara. Sitter nog fint om 5-9 månader ;) Keep it up, brösh.
Dra åt helvete!

2008-12-25 23:21
Okey!

Min bror ska lägga en vers senare!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Poet

2008-12-25 23:27
beatet var tungt.. tycker dock du förstörde det :(
men keep it up, träning ger färdighet ;)
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2008-12-25 23:29
Okey, jag har ju precis börjat göra låtar!

Men japp jag måste träna!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rappare

2008-12-25 23:48
Beatet var tvärfett samt mixen men det låter inte som dig alls och fortfarande inga bra rim
annars var det bra :)

2008-12-26 00:05
Okey, fast texten blev skriven på 1-3 timmar.

Fast det är väl en lagom tid!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-26 00:10
Bara så ni vet att han som sjunger i början var min bror, Thompa, det tillhör inte beatet.

Kan vara bra och veta.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-26 01:21
För er som inte orkar ladda ner den

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-26 14:05
upp!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-26 14:17
Jodå den var bra :P
Milen

2008-12-26 14:32
Tack!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-26 16:23
Den var bra, inte bästa rimmen men många :P
Trolleri!

2008-12-26 16:57
Okey!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-26 19:11
Fett beat, tungt som faen! Diggar din röst också, är du verkligen 13 bast? :p du har iaf en riktigt nice röst faktiskt (y) keep it up :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-26 20:07
Jupp jag e 13 år.

Tack!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-27 20:26
Najs gjorst bror

2008-12-27 21:03
Tack!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-28 00:37
´flyg som en flygande gris
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-29 20:23
Min sista uppning
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-30 16:34
den e fet bror måste lägga fler
Basement Entertainment

2008-12-30 16:53
Jupp, helt rätt bror!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2008-12-31 17:00
In på min underground musik på iPoden, fett
The only time you feel alive is when you're dead

2008-12-31 17:31
Tack!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-01-02 13:50
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-01-29 23:56
skön :) keep it up!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.

2009-01-31 12:49
Haha tack!

Kul att tråden kom till baks från graven!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-02-03 11:58
Tuung som vanligt bror!!
Trolleri!