I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

PA - A Guardian Angel.Mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-12-26 02:55

PA - A Guardian Angel.Mp3

Zup, Ny låt på engelska

Halv Taskig Kvalité, men så får det vara.

Seriös lyric från min sida.

Älska eller hata, lyssna eller ge fan i det (Välj ändå inte det sistnämnda alternativet) :D

I'll Hope You Like.

Länk till http://www.speedyshare.com/324618749.html

2008-12-26 03:00
Slänger upp texten också.

Glömde nästan, Tar gärna emot alla former av konstruktiv kritik så länge dom leder någonstans...

Hatare hänvisas till närmaste rakblads/heroin langare xD

PA - A Guardian Angel

Vers 1:

I always thought that somebody was watching my back when...//
Every single time i pick up my pen, whereever i been, like a true friend//
That i had company even if i was alone, home by my own//
Never known, that i'm protected by someone unknown//
safe in my zone, it's like you shining up my path with a strong white light//
Thats why i can walk totaly alone in the middle of the night//
So many times that things was just ment to go wrong//
The person that saved me from the bad person i was so close to become//
And i do this song, because to show that im just myself//
Doing this mixtape, with help by an angel without shape//
I will never escape, the problems that make me both angry and mad//
My Guardian angel comforts me even the times i get sad//

Vers 2:

Sometimes when i look over my shoulder i belive i can see the shadow of you//
Who are you?, i have no clue ! but still you save me from the shit i get my stupid ass into//
Im getting insane,of this question in my mind thats trubbeling my whole brain//
Isnt it you that prevented me from put a neadle in my vain, snorting cocaine or be hitted by a train?//
This situation is hard to explain, im still in the game, but with a whole new mening with life//
Seems like your kinda wise, and the way still backing up me keeps me suprised//
Im still chasing my dream, to stick out from the rest and make me a name//
will not feel a shamed to get the fame that i proclaim, im better than my older self//
And im giving my apprisiasion to the one, that is always there when i need advise//

My guardian angel in disguise//

2008-12-26 05:40
fuck whoa !

2008-12-26 07:45
rätt dåligt uttal måste jag säga.
gör det bästa jag kan, men är alltid öppen för tips =)

2008-12-26 08:17
True, öva mer på uttalen, kanske till och med skriva lite mindre txt på meningarna så du inte kommer off track, sen därefter kan du öka trycket när du känner dig redo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-26 14:39
Prophet Ok, i'll do that :P gillar snubbar som dej, som kan ge riktad kritik ta efter honom :)

B-Slim: Ok, då får jag öva o öva :) skulle vara roligt om du kunde sätta några fler rader som får mig att utvecklas ;9 Dosn't you agree :P

2008-12-26 15:04
Dosn't you agree <-- fel
Och vem är du ?...

2008-12-26 15:10
LillWester P17 : haha ge han kritik på låten istället för att rätta hans fel på stavningen! ;D

Alex! :) , gillar dig mer på svenska än engelska!
texten är bra, men som nån sa, raderna kanske va lite förlånga så ditt flow på denna track får ett laidback, men fortsätt håll i fanan kompis =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-12-27 00:04
Ok Cricko :P Tack för att du gillade texten, e själv nöjd med den, även fast barsen blev så långa :) flowet vet jag själv inte va så bra, o mixxen o kvalitén suger :/ Fanan kommer du se i varje strid i fortsättningen =)

2008-12-27 14:33
okej, mixen är botten verkligen, uttalet .. nej, orkade inte lyssna på hela låten så vet inte hur texten va ..
Men, jag tycker du ska lära dig och rappa "cleant" på svenska först innan du ger dig på engelska ..
Eller om du vill rappa på engelska, träna på de, du behöver inte släppa varje låt du gör ..
Aja keep it up !
soundcloud.com/jerrones