I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-12-26 11:26

ny låt teaser

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2008-12-26 11:28
Dedikerat mitt ex, kan unte påstå att ja är den bästa rapparen i världen, men ja är rätt nöjd med lyriken i alla fall. hoppas det gillas!!!!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2008-12-26 12:02
skulle asså vara sjitkul ifall nån kommentaera va jag kan bättra på etc.

2008-12-26 12:07
dålig mixning och rätt dåligt flow, men helt okej text ;D
gör det bästa jag kan, men är alltid öppen för tips =)

2008-12-26 12:11
okej, a ja vet att ja inte e så bra på flowet, skulle behöva hjälp med det, hursomhelst tycker ja att ja har koll på flowet i alla fall...

2008-12-26 12:13
vet du ens vad du snackar om?
gör det bästa jag kan, men är alltid öppen för tips =)

2008-12-26 12:14
menar, texten hehe

2008-12-26 12:16
hey hey broshan, nu ska vi väl inte hoppa på varran eller? ja skrev fel bara, funderar seriöst på att sluta besöka whoa över huvudtaget, att jag bemöts för att ja har dåligt flow kan ja ta, men alla här verkar så sjukt lättretade ju!

2008-12-26 12:17
kan juh inte skriva fel utan att folk här går igång!