tack tack kan ju lägga in texterna här också när vi ändå är i farten :) Intro (samme): shuu, det är 360...*robot och lejon*...acke b och sammelicious.. kalla det vad ni vill, vi kör vår grej! vers 1 (Acke): Okej, jag flowar flowar vilt, acke b och sammelissshh// bara något snabbt skit, visar vårat paradis// det är musik, tillsammans med några spliffar// vi är tre sex noll och du är den sista siffran// tung tungt flow, som räddar hela min dag// fuck till whoa, och sprider till hela ditt lag// den här texten blev klar på runt på minuten// bara för att ni ska få veta att ni suger// fyfan, förlåt för att jag visste// dom läser och snackar, jag vill kunna bli kristen// men för mycket ilska som tär mig nu// så jag går och köper rizzla och svävar uuuuut// Vers 2(Samme): här kommer sammelisshh, jag är ingen b-kändis// hookar nåt med acke b, och det blir 360// ingen har en chans när vi två teamar ihop// för varje rad är som att dra en lina med koks// karlstad och linköping connectas med en mikrofon// medans ni är fake som om ni vore bröst med silikon// japp japp, jag skriver och lägger det sen till beatet kompis// jag kommer o knockar den fjanten o grabbar ni fattar att jag är liide poppis// tre sex noll, vi snurrar runt dig ett varv// så du får lite perspektiv på saken, vi blir flummiga fan// vi tar det bara lugnt och spelar in vår musik// alla diggar våran grej och du har ingen publiiiik//
It's nice to be important. But it's more important to be nice.