Intro gissa vad som kommer gissa vad som händer jo alla julesonger du hör då öppnar dina presenter/ x2 Reff julen är här, fast tomten inte finns(ah) julen har funnit så länge jag minns/(ye) julen är bäst, ja julen är allt bra(ah) ta nu min hand, för vi ska dansa runt en gran/ julen är här, fast tomten inte finns(ah) julen har funnit så länge jag minns/ julen är bäst, ja julen är allt bra släpp nu min hand, för jag ska ge dej en varm kram/ VERS 1 att rappa om julen ja det är ganska chill för julen är king , ja allt och lite till/ skratta och få det man vill, så är det oftast ett fett julbord, japp man blir ju tjockast/ och sen så kommer det nån jävla idiot, som ska föreställa tomten, vad fan är det han tror?/ går med lösskägg då dagen har försvunnit lurar alla barnen, fyfahan va flummit/haha älskad av barnen, för han verkar så snäll och fin men han ljuger om sina renar, för han kör en bil/ ja han är crazy, en galen ljugare snor några presenter och sticker hem till stugan sen/ älskad av barnen, för han verkar så snäll och fin men han ljuger om sina renar, för han kör en bil/ ja han är crazy, en galen ljugare snor några presenter och sticker hem till stugan sen/ Reff julen är här, fast tomten inte finns julen har funnit så länge jag minns/ julen är bäst, ja julen är allt bra ta nu min hand, för vi ska dansa runt en gran/ julen är här, fast tomten inte finns julen har funnit så länge jag minns/ julen är bäst, ja julen är allt bra släpp nu min hand, för jag ska ge dej en varm kram/ VERS 2 gissa vad som kommer gissa vad som händer jo alla julesonger du hör då öppnar dina presenter/ kärleken sprids genom alla jordens hus för det är jul, ja d d det är jul nu jag sätter hundra kroner på att jag får en klocka jag sätter hundra kroner på att du får en docka/haha för din mamma tror att du inte växt upp ä-än, fast vänta, det har du ju inte he ller/ du blir galen och du dampar loss, tomten kommer in och du börjar slåss/ haha nu har julen kommit som en stor raket men du blir arg för allt du får är mjuka paket/ Reff julen är här, fast tomten inte finns julen har funnit så länge jag minns/ julen är bäst, ja julen är allt bra ta nu min hand, för vi ska dansa runt en gran/ julen är här, fast tomten inte finns julen har funnit så länge jag minns/ julen är bäst, ja julen är allt bra släpp nu min hand, för jag ska ge dej en varm kram/ x2kan vara några fel men ;d