|
|
|
|
|
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
käääz jag väljer älska ;D skönt beat.... PMKI lika bra som vanligt! Käääz... nice mayn!
|
|
|
grymt mysigt beat :)
PMKI aldrig hört dig förr men du la de fettt skönt :
Kääz ovanligt bra faktiskt :) keep it up boys
|
|
|
Tycker det låter helt okejj på båda två :) PMKI har dock skönare voice enligt mig :P Men nice av båda
www.myspace.com/slackerlifemusic
|
|
|
ok tack där alla :) fler ? :D
|
|
|
fett nice Käääz och fett bra jobbat PMKI också ;) Ciiiiao
Käft
|
|
|
fett najs grabbbz spec pmki :D:D:D:D:!!!!!!!!! pz
|
|
|
Pmki my maaan, dú har ökat kursen för rappen en heldel, även lyricen! mums säger ja bara, och med min mix, höhöh, kan inte bli bättre boii :D
Käääz bääziie, du kan ditt shitt nu med, du har lyricen och rösten! :)
Upp för denna låt och min mix! (:
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
thx för alla comments ! :) droppar min text med
Är kanske gävles mest underskattade rappare men bär den förmågan att skriva text och kunna rappa den har gett mej in i ganska inödiga battles men med tiden måste jag faktist säga att jag har lärt mej ..vad musiken betyder för mej tack vare dem ..inte längre en hobby det är mitt levnadssätt tänkte lägga av, men tänker aldrig lägga av och emellan basena och tonerna japp där lever jag och jag kan se en dag, där jag faktist har lika bra civilkurrage, och stoppar den där boven inte viker av skriver inte svar på tal utan lättar mitt samvete ja vet han kan se det, oskyldig och han vet de där i det blå, han som styr här och ställer i världen spelar ingenroll av att du skriker och skäller förgäves för det kommer aldrig ändra nått jag har lärt mej genom musiken att vända håll har låtit knogarna vart tysta låtit munnen tala dagarna som gått har det utvecklats till en underbar vana peppa peppa ta i trä tar tag i bordet medan raderna flyger iväg raderna flyger iväg, lättar en tyngd i min själ vill inte längre vara killen som flyr från sej själv om en månad e jag 18,vägen dit va aslång för jag satta ribban högt som om jag hoppa stavhopp
|
|
|
ska nog droppa min text jag med haha :
tänker alltid skriva rim,och lägga dom i texter kicka mina låtar och ska sprida dom till alla vänner jag har alltid varit den där grabben som har stammat som har hackat fram varenda ord när jag snackat men jag köpte ju studion för att börja rappa och när jag reppar är det enda gången ingen skrattar tänker ta mig till toppen fast jag står på botten har alltid varit offret men nu ska jag visa folket ska visa vad jag kan, vad jag vill och vad jag går för tänker inte backa denna gång,ska visa vad jag står för har hamnat i bråk men har aldrig gjort nått motstånd vet ni varför ? jo för jag har aldrig velat slå nån säg vad du vill om det men jag pallar shi mannen jag tar inte åt mig så du kan ju skippa skitsnacket jag är så jävla trött på alla som bah leker gangster som söker bråk så fort dom ser nån där ute i natten
o där tog den slut ;D
|
|
|
låter soft, gillar pmkis vers mer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
Skönt yao fett flow :P
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
|
|
|
PMKI homie!, diggar din text, ditt flow är topp! Kääz Boi! Shit de är fett nice nice nice ice ye dig!
big ups keep doin this
|
|
|
har hanmat i bråk men har aldrig gjort nått motstånd vet ni varför ? jo för jag har aldrig velat slå nån vet inte varför men den radern vart jävlit fin på nå sätt tkr ja :) du la de bra matte boii :) fortsätt kommentera boys, gärna konstruktivt ! :)
|
|
|
P, diggar din text. grattis i förskott :)
matte, som peramäki sa. texten var djup på nått sätt good crap!
Opp gå i frid, för det tänker inte jag.
|
|
|
tack där :) kom igen nu ! fler ! :D
|
|
|
tack & tack neggah :)
snart är ja inte yngst längre (:
|
|
|
fan, den här var grym ._. jag gillar't som fan. ge mig en titel så jag kan spara ner låten och lägga in på ipoden!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
PMKI & Käääz - Min tur
tack mannen ! :)
|
|
|
riktigt skön låt .. fast tycker det fattas en reff :P
|
|
|
låter najzzzzzzzzzzzzz vettuuuh. Hej, jag är kär i Käääz =) Fett sköent jaow, fortsätt droppa grabbz annarz blir jag ledzen bre!
Käääz hade fätt flow . . . . . =) Köss!
Dra åt helvete!
|
|
|
N_Jack : tack där mannen :) tobbskii: det var meningen att pmki skulle säga nå vackra ord där men det blev inge ;D entertainment: kär i dig jag med enter men pga av långt ifrån varandra så tror jag inte att det kmr funka mellan oss men vi får göra det bästa av det ! haha <3 + att linneanord skulle strypa mig om jag ens gjorde nått hahahaha, aja fler ? :)
|
|
|
Hon ska lägga av :O Vi har våran kärlek och hon ska backa baak! Hon ska ge fan i min gulleplutt!
Dra åt helvete!
|
|
|
Märker att Entertainment lyssnat på "En Sinnessjuk Man" ^^ Jag vill slicka på Albert Hoffman, du ska passa dig! Fattar du?! Du ska lägga av, vi har våran kärlek du ska... Ddusfh, säg inte sådär.. Jag hör röster i huvet, fattar du det eller?!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du
|
|
|
|
|
|
aja sista upp sen får du dö
|