I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bilmekanikerna - Barnvisan

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2008-12-30 09:20

Bilmekanikerna - Barnvisan

Länk till http://www.speedyshare.com/128906991.html

inte den mest seriösa låt som gjorts, men vi hade skitkul när vi gjorde den! hoppas ni få er ett skratt eller nåt! piz!

ref:
hej jag heter jimmy
hej jag heter niklas
hej vi är jätte dumma
nu är det så att vi är jätte dumma
x2

vers 1:
jimmy ut jag går alltid på krut, värsta pundarmeck som punkar alla däck, jag jobbar på
verkstad där finns ingen fräsh va, skummast i stan och jag trashar alla tak, fattar ingenting
av vad som händer på ding, större pundarmeck finns ingenstans på däck. läcker från alla tak
vi lägger ut ett fat.och niklas min vän han äger massa slem, slemmigast i stan och han
fixar massa knas, vi gör fet låt och lägger ut en tråd, så lyssna till den nu
ingen kan stoppa oss nu.


vers 2:
Svenne in o ja kallas vvenne, jag fattar mycket, mycket mer en jimmy, till och med mer en
självaste timmy, fast timmy är ingen vi två känner, fast du blir kåt när jag på dina bröst
jag klämmer, så nu går jimmy o tämjet sitt epic mount och allt ja säger är ju fucking sant,
jimmy säger att jag är keff fast de va ja som kom på våran reff så käften på dig din
jimmy din jävla bög gå och rök på satt du blir höög. lika hög som en hög bög trög sin sög,
sög din bög
en LITEN TRÖTT åsna FÅR min mamma att heta åsa fast det rimmar inte På vatten
DET RIMMAR på natten


vers 3:
jimmy här igen och jag är bestämd, du dissa mig så du ska få smäll, du kan inte rappa,
du bara snackar så håll nu din käft för du är så keff, nu e det så att jag måste sova
så nu ska jag bara rappa och chilla, så nu säger jag hej då ni är alla små fån,
och nu ska jag kissa så vänta på min bricka, dricka lite vodka och hojta
till folket nu e det så att jag har druckigt bort det så snart så är man full
och redo att sova så nu säger jag god natt och ta lite klåda!