(TRX) Ja tårarna rinner, rinner från min kind// jag mår inge bra, jag börjar fan att blind// Tankarna brinner, brinner ner mitt liv// Vill ha det som förr, jag leva en fin tid// (NILLEY) Min farfar han dog, & min farsa försvann// Mitt hjärta det brann,& min själ den blev iskall// Mycket saker i mitt liv, som jag saknar// Jag har blundat länge, det är dax att jag vaknar// Jag HADE dåligt umgänge, jag har nya vänner// Ni borde känna i min kropp, hur underbart jag känner// Förlåt mamma för jag svikit dig i alla år// Försökt gör mitt bästa, är de så svårt att förstå// Jag älskar bara dig, du får inte lämna mig// ÅHHHH om du hare svårt så kommer jag att hjälpa dig// Jag hade en flicka jag älskade väldigt mkt// Saknar dig baby jag kan inte släppa trycket// Du lämnade mig & gick till min släkting// Snälla kom tillbaka & kalla mig älskling// Det finns 2ord, & det är jag & du// Jag saknar dig baby, jag älskar dig juh// (Nilley & trx) (REFF) x2 Mitt hjärta går i tur, jag behöver er här// ett stöd från mina vänner, & flickan jag har kär// Saknar min farfar och min kära far// Kommer aldrig glömma, minnerna jag har//
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S