[Audio] Sircuz - Vad blir jag med musiken
Hey Sätt på den här på högsta volym! Detta är en låt som jag personligen tycker är bland det fetaste jag någonsin släppt här... Otroligt nöjd med resultatet även mixningen som my man Eroz stod för propps! Kan även avslöja att detta är bara en försmak av vad som komma skall ?!?! Sircuz - Vad blir jag med musiken BESÖK SIRCUZ MYSPACE Jag tackar alla dom på förhand som droppar en komentar efter dom lyssnat/laddat ner låten DOCK är det bara rent hyffs att man gör det! take care
www.myspace.com/thesircuz
Fett bra som vanligt :D Keep it up
Uff denna har ja väntat på ett tag : P Klockrent.. Gillar flytet och reggystuket som ja tycker du ska köra lite mer:P Beatet funkar bra det med,kan tyvärr inte höra mixningen så bra då jag sitter i skogen med dåligaste data ljudet.. Big upp and Love// Kalle
Kalliistudios© 2:avåningen
Jävlar i helvete vad skön ! texten flowet rösten beatet och allt .. BIG JÄVLA UPP PÅ DEN HÄÄÄÄÄRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Galet skön som jag sa på msn.. och allt!
Sinnesjuk bra låt! Släpp denna i svensk hipphopp forumet vettja =)
NS
Det är nog det fetaste jag hört med dig! tung som fan!
Stay strong
fett david, skön låt!!! kul att höra att detta bara är en försmak av vad som komma skall :D. härlig mix av eroz :)
den va jävligt fet dave :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så här ligger det till: Den här låten är förbannat jävla bra brushan allt va otroligt bra i denna asså , diggar som fan när du blandar hiphop med reggie reffrenger det är farligt. Total !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Länge tyckt att du är en bra rappare med ännu större potential, men tyvärr känns som att du alltid kickar på halvdåliga, ointressanta beats. Men men, keep it up.
Oh denna var nice som fan! Fet mix med asså ;)
Tung mannen! fet hook
Alltså fy fan va bra du gör de. Alltid lika bra från dig bra mannen. Keep it up. PEace
fan david, hört det mesta med dig men detta var galenskap! gillar hur du får skiten att gunga, ritkgit bra jobbat.. diggar mixen också, bra gjort är! peacce!
detta lät bra david keep spittn this sheat. pz/MkN
tack !
Whoa slutar aldrig förvåna mej "This file has been downloaded 106 times" och 15 som säger nått ... blir inte sugen på att lägga upp nått mer här dirr
sjukt bra diggade som fan big up till den :D
vill inte bli känd vill bara göra min röst hörd och inte sitta och ta skit och hålla käften
tjock najs text & framförande.
richyrich bitch !
Riktigt skön , gillar reggeastuket :)
Hojjta för Collab ...
fan i mej det bästa jag hört med dej tror jag. Älskar reffen som satan
Mycket kul att höra !
komigen nu ffs
positivt överraskad!
klockrent som alltid. sircuz sköter affärerna!
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Riktigt bra man !!! in direkt i mp3an
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD
Shitt,blev helt pafff!!!! Galet bra still du har goin on,låtter proffsigt... Fortsätt göra din grej,pz.// J p.s Sanna kungar låten All löften vi gav,va riktigt tung vem lägger Andra versen? d.s
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
tackar !
Fet' grym' utveckling', upp för den här fan. holla
AAC - http://www.myspace.com/ntodao
Fet låt, bättre än jag förväntade mig.
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
tuuung man
hets, stress, fest!
Låter lite som toppen. Men de är väl bara positivt... Annars en riktigt bra låt, härligt flow!
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®
Upp för fan . ni missar något fett ! !!
G-HB P18 - HAHA VA? haha vadå jävla som toppen beskriv vart det låter som toppen mannen. Shit
Tack !
app
Komigen folk
fy fy fy
alltså jag förstår mej inte på whoa.. det är 240 st som har tankat låten och endast 40 stycken som har kommenterat .. jag fattar inte varför det ska vara så förbannat jobbigt att bara säga vad man tycker om en låt man tar hem ..
Shiiiet överviktig låt ;o
"Här finns ingenting att klaga på" =) Reffen var grymt skön mannen!!!!
Nu vet jag inte hur många gånger jag har lyssnat på den här låten .. men den är så förbannat skön och jag älskar reffen och reagge stuket i den
Tack !
Du är gaaaaaaaaaaalet skön på såna här låtar... Det skulle vara fett om du o tony rissla la en sjungande ref tillsammans, båda kan sjunga och prestera bra lyric
Tackar !
tugg tugg