jag tar dagen som den kommer, men jag sköter mitt eget det är mycket mycke bekvämare, skönare än, att stå med kalendern framför spegeln jag skiter snart i hur, folk tycker jag ser ut för jag klär mig bekvämt, det är absolut allt, punkt slut så vem är killen, som har hjälpt dig genom svåra dar genom hårdatag, och genom fucking stureplan ja det skitkul, när folk dom börjar att kritisera men dom tror för mycket om sig, som om dom vore thomas dilva att sina vänner rappar bättre än mig, är det måsta som påstår men ingen som är bevisat det för mig, genom 15år vi spelar in på ett hemmabygt beat för man kan inte rappa på nån annans skit jag hatar folk som klagar, dom som snackar ju bullshit ni har inte hört någon som rappar så kungligt jag plockade upp, klinkili klintan för att få ett beat han spelade på min gura, och beatet det vart cleant Kristoffer och Linus vi kan gunga i takt Men det kan ingen annan för då blire bara fucked (up) Bäst ni ser vilka som Är bäst på gitarr, rapp beats och sång Kristoffer och Linus vi kan gunga i takt Men det kan ingen annan för då blire bara fucked (up) Bäst ni ser vilka som Är bäst på gitarr, rapp beats och sång