J : Varför säger alla att man måste vara ghetto barn// V : För att kunna lägga det i takt och kunna rappa bra// J : Jag är jätte glad å lever livet som de är// V : Och lever varje dag utan nåra besvär// Vaknar varje morgon med ett smajl i fejjan// Tycker att var och en ska vad det vill säga// Kliver upp tar upp juicen dricker ur paketet// Känner lukten av svetten och in i duschen som raketen// när jag är i duschen så kommer jag ju på att plattan e på// Och när jag kommer ut så halkar jag ju på en tvål// Med ett stor blåmärke och benen högt i vädret// Så reser jag mig upp och slänger i mig det fast brända käket// jag tar på mej mina kläder å går ut i morgon ljuset// å när jag kommit en bit så sprängs ju hela huset// Jag tittade bak och jag tänkte guuuuud vilken bra dag// Det känns att jag har fått en riktig bra dröm start// klockan börja närma sig fem och jag behöver käk// Så jag lunka in på crackyjack// Beställer två stora bärs och jätte stor barn pizza// Jag sätter mig vid bordet också hör jag han ska jag nog fixa// Med en grop i halsen springer jag där ifrån// Jag kollar bakåt och ser killarna tätt in på// Jag springer dit där kag trodde var mitt hem// Men när jag skulle stoppa in nyckeln så hade det juh sprängts// Åh vad dum jag är jag hade ju helt glömt bort// Och när jag vännde mig om så får jag en propp// Jag vaknar upp det var mörkt kallt och äckligt// Åhh nej min nya lacoste tröja den har blivit fläckig// tittar mig omkring å jag vet inte vartjag är// jag äter massa svamp å sen flyger jag iväg// Jag vaknar upp fast mycket längre bort// Oj nej fan nu kom jag på jag e ju på mitt jobb//
Snille-Blixten died, and Erazer was born!