Lidelsen, ny reff och omixad,låter mycket bättre nu www.myspace.com/markulinsLyssna och säg garna vaad ni tycker om den, vill som vanligt veta både possitivt ocg negativt kring låtenHär e lyriken till sången: Reff:Jag har lidit en del genom åren som gåttmen musiken har stabiliserat mig hårtjag har fått allt va den kan ge till migdet är därför jag gör musiken för digVers1:det finns dom som lider, lider i vår världmen vad ska det betyda vad betyder det här?gud jag vill leva som en man av fredja ja vill leva och sen dö i ett ledvad menar han med det? jag ska försöka förklara.jag vill dö på dagen då gud kommer svaraoch han kommer svara bara tro mig min vändet är lika sant som att jag älskar musiken& jag älskar musiken den brinner i min själden dagen jag dör då tar jag evigt farvälav musiken lyriken och publiken som finnsi mitt hjärta som brinner för alla som lyssnarjag vill tacka mina bröder och polaren sissaReff:Jag har lidit en del genom åren som gåttmen musiken har stabiliserat mig hårtjag har fått allt va den kan ge till migså därför skriver jag musik för digVers2:Gud satte mig i marken som en nysådd skördoch när jag kom ut fick jag en innebördskulle skriva lyriken åt folket som villoch om folket vill vara med ta en tillså jag vill att du lyssnar vill att du begrundarhur långt kan du räkna typ upp till hundra?tänk dig en skara med ett evigt talrena barnleken för gud han har alla svarjag erkänner villigt; ja jag är en amatörmen jag älskar att rappa & de lever jag förjag skriver för dom som vill lyssna på migja skriver för gud så dom får veta om digSTICKmessias kom till jorden för att skänka fredhan hängdes på ett kors kan man begära mer?vi blev skapade av gud men förgiftade av hansom aldrig någonsin borde nämnas vid namnreffJag har lidit en del genom åren som gåttmen musiken har stabiliserat mig hårtjag har fått allt va den kan ge till migdet är därför jag skriver musiken för digVERS3(inte riktigt färdig än):Jag kommer att stå upp mot den demonsom står upp mot gud vilket såg-spånHan har glömt vem han e när han går dåhan möter mig på gatan och blir gul och blåså jag säger detta till demonen "BITE ME"oh yeah by the way you can´t "FIGHT ME"
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?