N.M.E - Don´t Underestimate Yo N.M.E(Netplay Snippet)
Släpper netplayen inom 14 dar och detta är smakprovet så sov inte nu WHOA!!!! Alla låtar är inte med pågrund av att alla inte är riktigt klara men iaf...The Link: N.M.E Snippet Och lite feedback är ju aldrig fel så give me some Peace//N.M.E
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
HAHA jaja kiolt! Hörde nog fan Cleo där oxå, såååå skönt lagt Cleo! Ja du Filip! Det låter riktigt bra detta :) Du är på väg uppåt min son haha ;)Tack för att jag får va me dessutom! :) Så nej helt ärligt whoa, sov inte!
melly mel
Tackar morsan du utvecklade mig så du får vara med vart du vill hehe Och ja cleo är med på några ställen också !! :D Men tack för du tog din tid du tycker ju inte om snippet låtar så !!
det låter nice mayn.. hooka sleezy till din play ! ;D UPP!
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
ah vi tar de på msn sleez!!!
Låter jävlig najs:)
Http://www.myspace.com/besononline
Låter najs ! kul o höra sen när det är klart ;D
www.myspace.com/jonis016
Tackar Jonis aah jag håller med har hållt på med detta i ett år nu så ska bli kul att se vad jag har skapat! Peace!!
detta kommer bli så fett så fucking najs :D:D
Stay strong
mycket som låter coolt... se till att man får veta när det släpps.
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Ah ska låta dig veta ;D Peace
Låter bra. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag passar på att uppa.. upp
mhm
AlbinNdoja P24 Tackar ! Och denci brorsan bra att du håller de levande :P
FETT SHIET MANNEN! du e grym de vet du att jag tycker :) peace bro
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Tackar Magna mannen :D Kul att höra !!
allrighty bwoi! gillade detta...
ser fram emot detta, låter riktigt nice alltså!
dessutom har du fått med dig 2 riktigt duktiga sångerskor på tapet!
Draken Kul att du diggar det :Pfrajdagirl Fan va kul ! Ah jag vet och är glad över det ;P
Det låter fint lille filip :D UPP!
Hej, Träffat Jacob?
Ah, sångerskorna är super!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tackar Jacob Kul att du kolla förbi!! Och Albin ja jag vet Hehe Peace :D
Tack som fan :) Frida o Albin! Dessamma! ;)
melly mel
Tackar Robie riktigt kul att höra !!
Ja det kommer bli spännande att höra,vi ses inne i en av låtarna n.M.e hahaah /Cleo Zatch
N.M.E THE NEXT STAR =D
Stay strong
Du e grymt tung som vanligt mannen!! Enligt min mening är du en av d bästa här på whoa!! kärlek och respekt/ Froody
Halloy Minimi!!! hahahahahahahahahaha Minimi hhahahahahaha!!! /Cleo 4 -ever baby!!!
Cleo vi möts på gatan du och jag one on one =D hahaha Tackar froody mycket kärlek din bwoi N.M.E r1lloo Fan va shysst mannne =D
upp då
Men asså seriöst,om vi skulle träffas på gatan "one on one" så skulle min lilla chihuahua käka upp din röv på tre sekunder och du skulle springa därifrån skrikandes som en liten flicka!!!!
upp eller nått
Ska man kicka av dig från tapet kanske haha :D och ja jag skulle skrika som en flicka fall jag såg din hund ute ! O.B.S inget chatt i tråden har jag läst fan jag kan ju bli bannad *skakar*
*Harkel* varning på n.m.e kanske?
Hej, Träffat Jacob?
vad menar du igentligen jacob??? och tackar alexz_K
"O.B.S inget chatt i tråden har jag läst fan jag kan ju bli bannad *skakar*" Driv inte med reglerna :P fast det var ju på skämt när jag och du sa det så jag tror ingen blir ledsen :P
Hej, Träffat Jacob?