Palm - rädd att förlora dig Jag har alltid haft det svårt med att lita på folk, min mamma dricker min pappa dricker varje vecka, och nu har det gått över min flickvän så här är den låtenPalm - rädd att förlora dighttp://www.speedyshare.com/557565268.htmltext.Förlåt ja har varit ett svartsjukt jävla svinallt ja vill ju att du ska bara vara minJag har ljugit ja har varit en idiot men therese allt ja kan säga är förlåtJag lovar att ja allting så mycket bättrejag ger dig min kärlek och hoppas de räckerJag ska inte ljuger mer de kan ja lovaoch therese ja vill inte att du ska se mig gråtaalla gånger vi har bråkat har de slutat me gråtoch sedan med att vi sagt förlåtHar legat ensam hela natten och har tänktdu kommer allid finnas i mit hjära bestämtja blir varm i kroppen när ja ser digoch du vet att ja alltid kommer älska digOm något kommer hända, om någonting går fel, Vill jag du ska veta att det är du som gör mig hel / ref.Rädd att förlora dig therese ja skriker ditt namn så högt så ja blir hesdu är den enda ja vill hakommer du ihåg första gången allt ja saAtt ja alltid kommer älska digOch att du alltid kommer vara den enda för migHade jag förlorat dig så hade jag varit död nu,För den som får mig att va lycklig, ja de är du. / vers2. Förlåt för allt ja gjort förlåt för allt ja sagtom du lämnar mig mitt liv kommer bli fucktDet är dig ja vill dela mitt liv medhopppas vi klarar av det återstår att sedu är min tröst när ja är nere och svagfan älskling vill att de alltid ska vara du och jakommer du ihåg när de var när att det tog slutja vill inte mista dig inte en enda minutDu är lik en diamant, tindrar som en rubin,Utstrålar skönhet du är så jävla fin./Mitt hjärta slår för dig 110 slag i sekunden,Shit alltså jag är både beroende och bunden. / Du tittar på mig jag blir varm och hjärtat bankar,kan inte förklara vad som snurrar runt i mina tankar / Gör vad du vill jag ska finnas här intill, Vara vid din sida ge dig vad du vill. / ref.Rädd att förlora dig therese ja skriker ditt namn så högt så ja blir hesdu är den enda ja vill hakommer du ihåg första gången allt ja saAtt ja alltid kommer älska digOch att du alltid kommer vara den enda för migHade jag förlorat dig så hade jag varit död nu,För den som får mig att va lycklig, ja de är du. /