Beson - Utan dina andetag (Vv mix).Mp3
Det tog slut mellan mig och min flickvän den 11e och efter 2 år tillsammans så var det lite känslor som var tvungna att komma ut så jag satte mig och skrev en text och spelade in igår. VerbalVandal står för mixningen! Tack broder!Länk till http://www.myspace.com/besononline Glöm inte att kommentera också!:) (Inlägget ändrat av DoktorDöd 2009-01-15 22:38:57)
Http://www.myspace.com/besononline
den va skön du måste få den mixad bättre annars va den okej har också reccat över de beatet som du vet... men keep it up bwoii
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Måste säga att du har utvecklats fett sen massen, Men allt har jag redan sagt till dig:P Och ni får ursäkta att det står VvMix på låten haha, Jag var tvungen att lägga till något för att kunna spara och det dög tydligen inte med punkter osv hah..
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Du får gärna vara lite mer utförlig n.M.e angående mixen. Det var inte länge sen jag började mixa själv så lite pointers vore inte fel, om du vet vad du pratar det vill säga.
varför då jag sa bara att den kunde bli mixad bättre och jag vet vad jag pratar om!!!
Palla lacka ur^^ Det kan alltid bli bättre? Men men hahaha.
Fin text mannen! fortsätt så =)
I must have been an MC in my past life, presently I'm unquestionably poetic, I'm mad nice.. (Cormega - Beautiful Mind)
mixningen låter som den kan bli bättre, men den var ju absolut inte dålig flowet kan förbättras men det funkar, deliveryt kan förbättras. men bra i helhet! synd med dig och johanna med barn och allt. be easy.. /Ä*
tkr de va din bästa låt hittils fortsätt :) <3
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Tack alla!:) uppskattas!
som jag sagt till dig innan har du utvecklats. Fortfarande en del mummel och flowet behöver splipas på, men soft gjort ändå! kul att se hur folk utvecklas! fred
ah den kan bli bättre de va de jag skrev först ju!
UPP!
ingenting jag gillar speciellt mycket men det är mycket känsla i den. . . beklagar mannen :/
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
spades_joola - håller med dig! men mixningen, inget illa. .den var urkass :p ingen känsla i mixningen, lät piss tycker JAG, men kanske inte andra.
www.myspace.com/marius042
Fin text, gillar beatet :) lite mer kraft i nästa bara :D Peace broo !
http://www.myspace.com/bdbmuusik
tack alla:D
Lyricist
2009-01-15 18:29
ingenting att klaga på, riktigt nice tycker om din röst
n.M.e haha är du trög eller? han vill veta vad han kunde gjort bättre så han vet det till nästa gång... till låten: den var helt ok men du låter som du ställt dig och kicka några minuter efter du vaknat;) men träna på du har som flera har sagt utvecklats pz
www.myspace.com/friphmusic
Riktigt fin text... Propps till dig... Fred
Lite tråkigt flow lite tråkig inlevelse . men man kan inte alltid langa saker på top ! ;D synd med bruden .. peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
du la det helt okej. Stabilt flow, och fin text. Tråkigt när sånt här händer, men bara att leva vidare. Ser fram emot att höra mer från dig mayn
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
soft låt. kan inte säga så mycket mer än vad restrerande redan sagt. keep it up.
mhm
tack som fan alla! kul att höra:D
Skön låt :) Som dom flesta säger, mixningen är inte bra.. Men inte heller helt kass.. Bättre än va dom flesta lyckas åstakomma :) Men fick inte rösten att smälta in riktigt .. Annars har ja inget att "klaga" på fan .. Stor utveckling på denna .. Keep it up !
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Tack robie och ricky!:)
Upp!
Härlig inställning Vv;)
Jupp! Keep em coming whoa!
Producent
2009-01-18 03:44
Tyckte inte om att du bajtade Lazy G på Reffen. Hatar bajt.. Du låter stel i det du gör också försök släpp loss, koppla av!
Flyger fritt, landar platt
Där kom de.. jag baitar inte. jag översätter bara reffen precis som lazy har gjort och ca 3 st till vad jag har hört.
fet låt. fin text, skön röst, osvosv. kan ge säga possitiva saker tills i morgon :) keep it real!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
tack! =)