D Dominus (N.M.E & Denci) - Vem är du att döma?
helt färsk från bageriet kommer här en låt med oss då. Ber om ursäkt för lite ojämnheter och keff mix osv men fick inte ändra för Mr NME.tryck här! Vers 1: Denci Hook : Denci & N.M.E vers 2: N.M.E hook igen Vers 3: Denci ännu en hooklänk igen! Peace out and god bless fuckers!
mhm
TEXT! Denci: dom har ingen aning, dom känner inte mig/ men vid första ögonkastet blir man stämplad igen/ jag känner igen det sen gamla dar/ hur deras ögon följer efter för vart steg som jag tar/ samma sak det har hänt förut/ att dom kollar snett på grund av hur jag ser ut/ hur jag går eller vad jag har för kläder/ har du nått problem med mig, stanna mig, ärligt/ jag är trött på, att bli bemött så/ men alla dömer alla utifrån vad dom sett så/ det spelar ingen roll, dom kommer alltid hata/ men du kan skita i sättet som jag pratar/ jag går på stan, möter blickar, ser dom falla ner/ och där är snuten jag kan se dom sakta ner/ fuck you mannen vem är du att döma?/ jag kan va den du vill, enbart i dina drömmar/ hook: kommer aldrig anpassa mig, nej/ efter vad ni tycker, vad som är okey/ kommer vara den jag är även fast det pratas/ kommer vara mig själv även fast det hatas/ kommer aldrig anpassa mig efter/ era behov vad ni än säger/ den jag är den står jag för/ kommer leva som jag vill tills den dagen då jag dör/ NME: det tar tid att bli accepterad i detta snea samhälle,/ men ändå kollar du snett en gång till vet du vad som gäller,/ är det mitt fel att jag fått nog av er,/ som ger det en chans sen lägger ner,/ tid och ork på såna som mig,/ men när man börjar bli nått så ångrar dom sig,/ har tagit mer skit än dom flesta,/ men har mina grabbar denci , big junior Ect./ ni vet vilka och glada för att,/ ha grabbar som er vid min sida för va skulle jag göra,/ om de bara fanns uppkäftiga horungar,/ och inte loyala tunga blodhundar,/ enemy jag kom ut med cant say goodbye,/ helt plötsligt va jag accepterad mannen jag va allright,/ har levt mitt sätt och mitt sätt ledde mig till hip hop,/ så kolla inte på mig som du visste nått / hook Denci: vem vill leva efter samhällets ramar?/ som det ser ut idag när allt bara rasar/ man kan inte lita på myndigheter/ aktoriteter skiter i alla problemen/ är alla lika värda? vilket skitsnack/ vad har ni gjort åt alla själar som är vilsna?/ tjänstemän som utdelar batong slag/ en regering som skiter i betongbarn/ maktmissbruk som förekommer vardag/ medans du sitter där i villan med allt serverat på guldfat/ men inför gud så står vi alla lika/ givmilda som snikna, fattiga som rika/ remember that när du får casha dina gärningar/ då hjälper inga försäkringar/ så tänkt dig noga för hur du behandlar andra/ hur hade det vart om du varit någon annan?/
mhm
Måste bara säga att jag aldrig droppa svenska hehe ;) liten söt bortförklaring, men nej va snäll mot mig whoa !!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tycker de låter soft!:)
Http://www.myspace.com/besononline
tack för du tog din morgon åt att kommentera haha tack beson!
Första versen : nja det va okej asså. skön röst faktiskt. Andra versen : Bara jobbig . inte bra . Tredje versen : Sådär. hackigt flow Reff: NEJ inte bra Övrigt : Keff mix , skönt beat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yes jag är bara jobbig :D Ne men tack för titten!!
tack för att du tog dig tid iaf. Som det står i inlägget där högst upp så vet jag att mixen är keff... bless
mhm
första versen var fet iallafall, bra gjort denci! . Men lille filip tycker du ska hålla dig till engelskan :D
Hej, Träffat Jacob?
säger de samma haha
Tycker låten var okej, kanske inte mixxningen.. Men reffen/hooken var dålig, !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nej nej, inte alls bra. Första killen hade skön röst. Hooken va usel och NME kör på engelska damn!! im out, get at me!
haha fan att ingen gillar då :P yeah yeah fuck it gör väl bättre någon annan gång då. cheers.
mhm
beatet sjukt jävla fett, rappen är underbar, fan skönt att de kommer nåt som höjer standarden på whoa!! well done mannar! Fett tung dynga, peace from magnaboi
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Magnaa Andra positiva i tråden det va riktigt kul att se =) As kul att du tycker så :DDraken Ibland vill man änna köra på sitt moderspråk också för att få vissa saker sagt på ett annat sätt, sen är de en annan sak att jag faktiskt inte alls kan rappa på svenska hahaha Men tack för kommentaren mannen
Shhit va snackas det om??! ;) tkr det e en riktigt jävla bra låt! Denci är överfet! n.M.e lägger det helt okey! Men diggar dig bättre på engelsk skit men absolut inget dåligt! Denna åker in på ipod!! Kärlek/Froody
thank you magnaa Haha det är ju bara bullshit att du inte kan kicka på svenska Filip, visst du kanske är lite bättre på engelska nu förtiden men vafan. Tack froody det värmer att höra. Får väl börja göra pop istället så resten av er också kan digga skiten :P peace out and god bless. one love fo shizzle my nizzle just chilling in the village
mhm
Ok nu ska vi se vad jag tycker om låten. Denci: Jag tyckte du grejade de här hyfsat bra, jävligt bra text må jag säga, det e texten som fyller låten. Första versen hade du ett bra och stadigt flowe, men i tredje så vart de någe som knasade vart lite sludrigt och små hackigt på vissa ord. Men din text imponerar mej, jävligt bra och du har fått fram din åsikt jävligt fint. Reffen måste jag säga att den gillade jag inte speciellt mycket, budskapet i reffen diggade jag men inte framförandet så mycket, saknades lite finslipning. nMe: Jag vet inte riktigt va som hände i din vers, du slarvade och stora delar av din text va lite intetsägande, Jag e så bortskämd av att du alltid skiner som solen på dina senaste alster därför blir jag lite besviken och förvånad över att den här versen inte höll den klassen. texten säger mej inte mycket alls, och du stressar tar i för mycket för min smak, och du slarvar å sluddrar fram orden ibland. Du verkar jag kanske hård mot dej, den du uppskattar alltid min ärliga åsikt och de va den du fick. men jag vet ju att du e duktig och du skiner nästan alltid i dina senare låtar men tyvär inte på den här, å de har inget med att du kickar på svenska, det e mer kanske att du inte tänkte igenom denna vers så mycket. Mixningen säger jag inte så mycket om förstår att denci framför i tråden att mixningen va keff, men så katastrofalt va de inte.. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Tack för kommentarerna speciellt mats för du tar dig den tiden och jag vet vad du menar men ville bara göra en svensk låt för engång skull och såhär blev det .. haha Men netplayen släpps nästa vecka och slarvar inget där så be on the look out!
tack mats! kul att du gillade. Hooken gjorde vi snabbt mest för att bara få en hook på låten. det var inte tänkt från början.
mhm
Diggade denci's delivery men/och tror båda kan göra bättre ifrån sig, dock sänkte mixen precis hela låten så kan inte säga att den var särskilt bra... Men kul att ni kör! One
"Disturbed Vibes Basement" www.myspace.com/dysmonia
Tackar -dysmonia
kul att du tittade förbi. håller med om mixen men what do do när man inte får fixa bättre :P
mhm
tyckte den va bra =) åkte in på mobilen så man kan digga 24/7 :D peace
Checka in BKP - Osynliga Mannen Behöver lite kritik
Denci ! diggar din röst som fan, skön text. reffen var inte bra, vilket du visste. N.M.E hehe du var ok ;D men tycker du är muy bättre på engelska . peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016
tack BKPBKP P16 Kul att höra det =)fogel_jonis Jag är alltid OK haha :D Och ja vet att jag är thung på engelska ville bara testa svenskan!!!! Tackar alla!!
Jag tycker den är fet, älskar verkligen dennis röst så tung! bra lyrik och skönt framförande. versen var sådär men gillar den mer och mer! N.M.E..Gillar dig sjukt mycket mer på engelska men det här höjde standarden fan tyckte det var tungt=D bra jobbat i bageriet grabbar! / Rikash
Stay strong
Fattar vad du menar Rikash men som sagt ville bara droppa något på Svenska ska nog hålla mig till Engelskan ändå haha
ääh vafan du kan lika bra på svenska som på engelska om du lägger ner lika mycket tid på det. tack så mycket förresten
mhm
Dennis !!! Du är fruktansvärt grym!!! Låter tungt! :) Du utvecklas fort!Filip! haha shit ja du, ovant att höra dig på svenska, men fan va nice, o va arg du låter! haha Tung text dessutom! O skit i mixningen, detta e känsla på hög nivå. Jävligt bra jobbat! This is some real shit!
melly mel
haha ah jag va lite pissed faktiskt hehe :D
HAHAHA! Bra d ska man fan bli ibland! Men bara ibland! Annars får du utegångsförbud, så du vet ;)
melly mel
jag tycker denci lös mest i denna. fille, håll dig till engelska! och vill inte bli besviken på min tape ;D , och vill inte bli besviken på din iheller! men tyckte det var nice. lite bull mix bara! UPP!
Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!
beatet var grymt! rappen likasåN.M.E - tyckte det lät grymt på svenska, tung som bara den. har dock inte hört dig på engelska.. men keep it up!Denci - riktigt grym i verserna! bra jobbat reffen tyckte jag inte var något speciellt direkt men för övrigt var texten riktigt bra alltså. bra jobbat grabbz ;)Angelicah
music is my passion & my only desire
thanks dawg´s THUG LIFE!
mhm