JoshaN - Bättre än bra hehe, här har vi resultatet på en tråkig förmiddag :PRap/sång: JagMixning: JagBeat: Ingen aningLåtenTexten:Reff:Ville du visa va du går för mannen akta dig.För detta här är rapshit, vi fucking slaktar dig.Inget snack om saken, om var fan de e vi ska.Vi ska visa hela svergie, vi är bättre än bra.2ggr.Du ser mig ramla in, du ser mig steppa upp.Du ser mig glida fram, du ser mig rulla tjuck.E de problem man, så tar vi de sen.Utanför på gatan eller i en mörk gränd.20 procent, att du vaklar av.80 procent att du dör idag.För du vill va som ja, men vänder upp & ner på dig.Penetrar din familj, (nä fan, rewind)Helt ärligt, ja tror att ja gick för långt.Ja behöver tvångtröjja, sjunger happy songs.Helt sjuk i hela huet, ja behöver medicin.( Fuck alvedon & panodil! ), för de ska vara morfin.Nä ja skoja ja e clean, nu mera e de bara weed.(Men då e du inte clean?) jo!, (hur?) för ja vill.Så ja har ramlat in, & ja har ramlat ut.Fan ja glömde röka, nu är spliffen slut!Reff:Ville du visa va du går för mannen akta dig.För detta här är rapshit, vi fucking slaktar dig.Inget snack om saken, om var fan de e vi ska.Vi ska visa hela svergie, vi är bättre än bra.2ggr.