Smiley - Hora punkt slut Shue alla whoare, har inte slängt upp något på länge så här kommer något nytt. Var inne i en jävligt agressiv period när jag skrev denna till mitt ex. Men tanka och säg vad ni tycker ! Text/Rap/Mix : SmileyBeat : ShadowvilleLänk !Okej, denna låten går ut till en brud/Som inte kan öppna käften för att suga en kuk/När hon hör denna låten, vet hon att det handlar om henne/För slampan går och knullar runt bland dom hon kallar vänner/När jag träffade dig du var faktiskt skit söt/Men märkte snabbt vad fittan den gick för/För varje gång jag var med dig gjorde du mig tokig/Ärligt jag såg dig mest som en fucking groupie/ Du började snacka om att jag var med andra/Jag funderade på det men bestämde mig för stanna/Men när jag funderar på det nu idag/ Så måste jag erkänna det var ett dumt val/Jag vet om att hata det är ett starkt ord/Men jag hoppas verkligen du begår självmord/ Inte konstigt du kommer bli voldtagen din slampa/När du springer runt och flashar fittan för alla/x2Du skulle aldrig kunna förstöra mitt liv/Det ända jag gjorde var att slösa pengar och tid/Men, som om jag skulle bry mig ett skit/För jag har fler brudar som vill ligga brevid/Ärligt tala bara stick härifrån/Och skulle bli glad om du flytta till stockholm/Skriver denna texten för att få ut mitt hat/För jag är fucked up nu, det är inte bra/Du såg mig som en player och du hade rätt/Jag var inte med tjejer men vi hade sex/Slampa, du springer runt med din fitta till alla/Så det är inte konstigt att du får killar att falla/Jag hoppas verkligen du kan hitta en bra pojkvän/Som du kan knulla, varje vecka och helg/För det behöver vell du fucking idot/Du är en tjej med lite nasizt i ditt blod/Hoppas du njuter nu typ varje fredags kväll/För utan mig kommer du bara sitta hemma själv/Jag tog dig, i din så kallade heliga säng/Och nu utan dig kan jag alltid va bäng/
Okej, denna låten går ut till en brud/Som inte kan öppna käften för att suga en kuk/