Liri ft. TRX & Flerran - Från Östhammar till Gävle
Tjaaa whoa. Idag kickade jag TRX & Flerran en fet track. Vi vill ha fett me Kommentarer nu.Ge oss grymt jävla mycket Kritik Så vi kan förbättras!! Vers 1: TRX.Refräng: TRX & LiriVers 2: LiriVers 3: FlerranOutro: LiriMix: Mixade sina egna.Beat: Något jag hitta på datornLänk till http://www.speedyshare.com/156731977.html Länk till http://www.speedyshare.com/156731977.html VERS 1 (TRX) haha nu ska jag berätta en sak om oss// grabbarna från östhammar till gävle förståss// chillar med flerran och liri yo// För vi är här och tar rappen till en ny nivå// jag kan få taket att gunga men nu ska det av// Lira och jag kö kö kö kör det bra// jag ska juh inte glömma flerran boi// gömmer sej där bakom med en strap-on// nu ska jag berätta varför jag kom hit// Gick mot östhammmar men vände när jag kom dit// jag gjorde det för låtens titel// Från östhammar till gävle era fitter// min färd kost var den jag rökte upp// För det var toplistan jag sökte upp// Bruuush Ta över jag skippar resten// Farväl Micken nu drar jag te festen//VERS 2 (Liri) Liri the man glider in på Scenen. vi fuckar upp dig dina armar sen benen Jag vet att jag kan jo jag e ju fan kung. Alla på whoa bara känner detta gung. jag skryter att jag har riktigt tunga rader. Liri knullar alla jag vet allt e bra där. liri the beast reppar allt som en gud. medans du din fitta knullar allt some gult vi kickar söndar allt bara bom crash. försöker fixa allt med chicks å cash. horan där uppe tror att han är not. en liten jävla gay en riktig jävla faggot Liri lever ensam i östhammar stad. medans kassa rappare e på en lägre grad nej nu måste jag signa ut. jag säger fuck you nu ere slut REFRÄNG (TRX & Liri) Grabbarna chill tar lugnt vill jag lova// Rappen ja den är en magisk gåva// Från gävle till östhammar hittar ni oss// vi söker upp er sen ska ni släppa loss//Outro (Liri) grabbarna kickar allt så tugnt. lägger oss i sängen chillar å tare lugnt. Från östhammar till gävle hittar ni oss// vi söker upp er sen ni släpper loss//Flerrans Text kommer upp inom kort!
Moderator
2009-01-16 23:32
Era texter är keffa som faen , så förutsägbara så det går inte.
time isn't wasted when you're getting wasted .
haha och du bygger ju upp dina meningar bra " Era texter är keffa som faen , så förutsägbara så det går inte." kasta inte skit på folk, pinsamt.. och till låten, bra jobbat av alla tre! skön låt, lite konstiga rim här och där men annars fet text. peaaaace
Well Ramuz. Måste säga gå å lägg dig :/ Men tack för att du kika förbi :) Zebbh Tack som fan :D Mer nu whoa! SOV INTE
försa killen var som allt annat på whoa andra öva mer på att artickulera orden bättre Tredje lär försöka hitta glädjen alla lär lägga ner mer tid på texterna keep on peps
www.myspace.com/naturmusic
haha mayne ;D Take the sheeeit and blow it. vi äger fan
Och vem är du ?...
Håller med natur
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Natur P19 Tack som fan bror :) Ska försöka fixa de ;) <3 Haha TRX klart vi gör ;) haha MER!
TRX - Något bättre än vad du brukar lägga det imo, dock bör du öva på lyrik samt rim. Liri - Nja, diggade inte, väldigt simpla rim. Flerran - Bättre rim samt lyrik, men känns som du saknar attityd. inget jag gillade sådär jättemycket men, keep it up!
Okej tack Weestby Tack Råbiwn :) Mer nu Whoa!
den där sista snubben var nog bäst i låten, och liri brysh, vet att du kan göra bättre, du stressade dig genom låten, och han i första versen var absolut inget jag diggade.
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Trx o flerran flowar nice. liri man, ärligt, jag har aldrig diggat dej. Vill ha mer delivery från alla !... gör mig glad :D ganska simpla texter. diggar inte reffen alls. Men vafan, låten sparas :) Soft förövrigt !
Moderator
2009-01-17 12:34
Kasta skit? Förlåt om jag skrev elakt men texterna var värdelösa, för det var dom verkligen. Och min mening var inget fel på heller, ahh förutom att min punkt var ett mellanslag från sista ordet. Aja ska sluta chatta i tråden. Fortsätt gör din grej iallafall Liri, du har utvecklats mycket sen du börja iallafall! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .
Kan tilllägga att jag och flerran var på fest under tiden vi gjorde den här låten, ingen av oss var dirr nykter lr nått :) vi hade en halvtimme på oss att skriva texten kicka och mixxa, så mjo rätt bra gjort av oss själv om jag får sägat
Och vem är du ?...
Fillson P12 Kan bättre kommer 3 st tunga snart ;) Tack för din kommentar.PainAssembly P17 Okej. Tack för din comment bro :)ramuz ahaha lugnt :). Jag ska fortsätta å visa vad jag går för ;) Tack :)Mer whoa :) vet att ni vill
knackig bortförklaring lillfester
www.myspace.com/naturmusic
trixon, du lägger de soft, men träna mer på lyrik :) liridon, aldrig hört den förr, men träna på flowet och lyrik, men helt okej faktist :) flerrbooi, vart har du attityden i denna ? :o du brukar lägga 100 ggr bättre, men bäst på låten tkr ja iaf ! dock hör man piercingen slå i tänderna nåra gånger ;p aja keep it up boiis :)
Tack Peramaki :) skönt me lite folk som kan skriva skön kritik ;) Hahaha jävla flerrans piercing haha xD Thanks man :)
Mannen älskar beatet skönt flow fett skön text mycket bra jobbat du blir bättre och bättre för var dag som går ^^ Fortsätt så och jag kanske blir din proddare om du släpper en låt som är bättre en denna så kan du räkna med mig som proddare
Atlantics Staden Har Återuppstått
Antlantics :) Tack s¨å jävla mycket : värmer. <33 vi tar det på msn ;) <3
TRX la det tungt, najs man (y) Liri har ju förbättras tycker jag, så det här var bra :) Flerran var ny för mig, men det lät bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack som fan Sofie :) <33
sofie ;) hahaha
Och vem är du ?...
Kom igen whoa ;) Slit fram mer kommentarer :)