RK - Försöker ta mig upp Tjena gott folk, en ny låt är här "Försöker ta mig upp". Intro/vers/reff står jag för.Beat: UniqueMixning: QuizzeVill bara säga att kommentera! ge mig all kritik, både negativt och positivt, tar emot allt bara det är bra kritik - ni hajjar!http://www.speedyshare.com/193228776.htmlTexten:robinkåre sjutton år ja saknar min stighela livet fick jag välja valde ändå bara skitfrån hemmakvällar till utegång med flaskanvart ska jag hamna hela livet liknar askannär jag tänker nu så ser jag saknaden e storsolen lyste upp för fan jag saknar allt inom barndomvart ska jag traska nu jag känner mig så hjälplöstoppen till botten - jag känner mig så värdelöshela livet var i färger är det bara gråttförstått har alltid varit idiot som bara kämpat påhur orkar jag stå på mina egna benmen i slutändan äre bara skit allt fuckar sig totaltbrukar tänka saknaden e stor av allt man harmen har man inget kvar så ser man ingen mening kvarjag tackar min familj mina vänner o min kärlekutan er vid min sida skulle jag va likblekrobinkåre vart e han - ingen aning om han vetrobinkåre traskar fram - ingen ser han något merrobinkåre vart ska han - inga frågor inget sveklevde för länge levde efter tårar och sveksöker mina svar långt långt efter vägentrodde jag var klar men har nu hittat besvärenspelet som ja spela har nog tagit slut nujag fattar ingenting men hela livet är så sjuktmår man dåligt en gång så dyrkas det på samma bana vänder mina tankar nu för jag ska hem igenstigen jag vandra på ledde till nowhereska jag klara det igen bara samla all min kraftsitter uppe långa dag o nätter tänker på hur alltva när man va liten då man mådde så sjukt brajag måste hitta hem jag lägger korten på bordetförsöker ta farväl men jag hittar inte ordetjag bytte stig efter alla fel snestegsom jag tog //ramla jag// vart ska jag// ska jag vara kvar// jag orkar inte mer jag är trött på de härska jag vara kvar när jag inte orkar merbless!