Tackar för alla fina kommentarer. Här kommer texten som B.N.B bad omVers1 Du var min bästa vänn och jag trode du förstod Det kan inte vara ens fel att vänskapen dog Så lyssna bror den betäckningen var du förtjänad Varför blev der knas och varför skildes våra vägar jag hajjar faktiskt ingenting Du bad om min hjälp när du tog av din ring minns du. för du bad mig att se efter henne hela tiden fanns jag där för dig för vi va bästa vänner. allt känns som borta nu, varför blev de så kan kanske inte stoppas men jag frågar dig ändå vill veta hur du mår och vilka fel som vi gjorde du kanske väljer att stoppa huvudet i jorden. Spelar ingen roll nu, jag har åtdragit mig skadan verkar vara överkört, bokstavligt talatReff (dear friend) (du var min vänn)Vers2 För Du kan inte klandra mig, för det som andra gör. och som folk brukar säga, allting har en innerbörd. så ta det som en man, garva och släpp avundsjukan allting som vi gjort men ändå föll det bara rakt ur rutan känns som allting slutade, kanske var det ment to be men allting spelas om igen för jag har sett ditt liv men vill du inte snacka mer så är det din historia. tiden har vart jävligt nice och stunder som vart roliga. försökt att höra av mig utan minsta respons och när du inte svarar känns som svek varenda gång. Spelar ingen roll, jag har åtdragit mig skadan verkar vara överkört, bokstavligt talat (Spelar ingen roll, jag har åtdragit mig skadan verkar vara överkört, bokstavligt talat)
Silver @ myspace Om jag var en boll så är du luften inuti