Penna blöder på väg att dö// Ända vännen jag har haft som har vart ett stöd// Jag begraver dej nu när du har heder kvar// Allt är negativt du ska inte bli som jag// En ensam själ som har sålt sitt allt// Gråter varje kväll det är allitd kallt// Alla sätter press alla räknar med mej// Intisol, vem har stöttat min väg// Vem va där, Manuel// But that mother fucker past away// (but that mother fucker past away) Rest in peace, för jag saknar dej// Men jag måste gå vidare nu// Föra mej, intisol hela vägen ut// Det är svårt, men ja antar att livet ska vara så// Det finns frågor som ingen kan svara på// Så jag tackar för tiden för ja måste gå// Visst det går bra nu med företaget// Känns verkligen som om jag har fångat dagen// Framgång och sex det är samma skit// Det är skönt, men tillför tyvärr nytt folk till ditt liv// 08, då jag möte framgång slash sex och fick tusen barn// Jag skriver en bok har bara slutet kvar// Men penna är tom fan den saknar bläck// Dum som jag va slösa allt på mitt ex// Alexandra kvinna som köpte min själ// Och förstörde den, ja du hörde mej// Kolla här fan den blöder än// Det du gör är hemskt// Snacka om våldtäkt, vilket jävla skämt// Tack för allt för jag skrattar mej till söms varje kväll// Whats goes arouds comes aroud so take it back// (bitch)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.