TjippY - Vad glor du på (Session) Snabb session inspelad pisstidigt på morgonen, riktad till alla hatare/gamlingar med fördomar. Tvivlar på att gamlingarna hör denna, men men ;DLänk till http://www.speedyshare.com/557729908.htmlKommentera.Text:Folk bara stirrar som fan så fort jag kommer fram Dom glor som om jag va en rabiessmittad dobbermanTror du jag går och bär på bomber och hasch? Måste du kolla som om jag kommer från MarsSeriöst, jag är varken alien eller mongolidAnd I don’t know you and you don’t know me Så lämna mig ifred, sköt ditt egetLåt mig vara och jag lovar att du överleverLite skillnad om du hade haft ett skäl att hata migOm jag hota dig och ville skada digMen nu vet jag inte ens vem du är, ärligt talatDu stirrar ändå på mig din jävla apa På grund av min klädstil blir jag smittsamAv nån psykopatsjuka, det är ett fritt land!Är jag ett missfall, för att sticker ut?Vet du vad, det tycker jag är riktigt sjuktTa dina jävla fördomar och die in hellFör jag ÄR en dobberman och du en springer spanielMen vad glor du på, du din jävla r-tardCirkulera innan jag skär dig med ett jävla rakblad