lägger upp txten med ;> VERS 1 . ja låten är till den som hatar mej just nu , varför trycka ner mej, de va ju bara du , du ska vet att, jag inte kunnat sova , jag har slängt allt åt sidan.. de som vi lova , och jag orkar inte mer, nej jag börjar bli trött , jag kämpar jag varje dag för dej men jag börjar se rött , vi låg där tillsammans o du älskade mej , men de hände förut och nu hatar du mej , måste hitta kartan, jag är vilsen i stigen , men det finns annat skit ja menar alla onda krigen , snart måste sagan börja få sitt lilla slut , annars klarar jah mej ej, vill ha det som förut , över berg och hav har jag varndrat utan kraft , jag hade förlorat allt..allt jag viljat haft , pallar inte mer, jag har hela kroppen sliten , du säger skit till mej, har älskat sej dej liten , REFRÄNG. jag behöver dej som alla behöver vatten , men det känns fan svårt när regnet piskar mej i nacken , o bara för dej kan jah göra vad du vill , o de ända jah vill är att du ska va intill , x2 VERS 2 . ring mej någon dag för det känns fan inte bra , och det känns fan inte bättre om säger jag ska dra , känslorna tar över och jah vill dränka mej i havet , för jah slippa se dej mer o hjärtat de skaver , nu lämnar jag allt bakom mej, vill börja om igen , men dörren är alltid öppen o kom tillbaka min vän , tänker nu gräva ner minnen som är svåra , men dom som är bra kommer alltid vara våra , att våga gå fram och ligga steger före , men du kan göra vad vill, är inte värd ett öre , jag har vart i strid i med dig och vi har haft mycke gräl , men jag skiter i det för du har tagit min själ , nu är vi långt ifrån varandra, ska bygga upp en bro , stressen har tagit över, jag får ingen lugn och ro , jag älskar dej så har jag sagt så många gånger , har redan tappat räkningen på alla mina sånger , REFRÄNG. jag behöver dej som alla behöver vatten , men det känns fan svårt när regnet piskar mej i nacken , o bara för dej kan jah göra vad du vill , o de ända jah vill är att du ska va intill , x2