(Nilley) Dagarna blir jobbig, när jag tänker tillbaks// Du var min pappa, jag älskar dig såklart// Mitt hjärta kommer aldrig att släppa dig// Din son mår inge bra, sluta att tänk på dig själv// Pappa du har fått en son nu som har blivit vuxen// Mitt hjärta som aldrig läkt, alltid varit brustet// Tycker du ska kämpa varje dag för att få din son tillbaks// Du har inte vart den bästa pappan, du var så jävla elak// Jag vill ha en bra familj, inte leva som jag gör// Jag kommer kämpa på, tills dagen jag dör// När jag var 9år så lämnade du mitt liv// Hela min barndomstid, för mig var du naiv// Du har krökat & rökt hela min barndomstid// Du flummade i soffan och tog massa speed & weed// Jag vill ha dig tillbaka & må underbart// Jag älskar dig pappa, snälla kom tillbaks//(REFF) Vissa tänker tillbaks, andra tänker framåt// Känslor i en låt som håller hjärtas tempo// Går i en mörk korridor, kärleken är grå// Men det lyses upp av blont hår och vackra ögon som är blå//(D.Alley) kärlek, utan sömn eller någon hunger// Tiden springer, under vissa underbara stunder// När du kryper tät intil, våran tillvaro står still// Då e så vacker, underbar är doften jag andas in// En hand blir två händer vet inte vad jag känner// Men du ska veta, att jag menar faktiskt allt jag säger// Men jag blir påmind att min kärlek är blind// Möts oftast av en hård "FUCKING" motvind// En kyss på min kind, försvinner sakta bort// Känner din kropp, kärlek e något jag aldrig förstått// Håller hakan uppe med mitt hopp, mitt hjärta är helt// Även om det brister är jag glad att du tagit del av det// Men jag hoppas att det aldrig kommer hända// Jag kan erkänna, vet aldrig om jag kan säga ordet älska// blickar framåt och uppskattar det vi har// Vår relation är något som jag betraktar som dyrbar//
www.znapmusic.com/nilleyo/ Kolla För I Helvette...... :S:S:S:S:S