I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sleez & Eddie - Här är beviset.mp3

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-20 18:36

Sleez & Eddie - Här är beviset.mp3

ja, vi kicka den när jag var hos eddie i södertälje. diggar absolut inte hooken, och öppningen på min vers suger hårt! så tyckte absolut att den inte är värd en plats på min mixtape. så, den släpps här istället! eddie däremot, lägger en klockren vers och gillar allt i låten! men, smaken är som baken! så vi låter er avgöra hur det egentligen låter!

Vers 1: Sleez
Hook: Sleez & Eddie
Vers 2: Eddie
Hook:
Sleez & Eddie

Beat: damian marley - welcome to jamrock
Studio: Eddiesmotherfuckinghomestudio!

Länk till http://www.speedyshare.com/520667722.html

ja, säg vad ni tycker. hejs!

Södra Sidan , ÄR NI MEEED!!!!!!

2009-01-20 18:42
digga tyvärr inte den boys.. pajjar en fet instrumental.. hahaha sån hater jag e... nä, men inte ert beat direkt tror jag.. tror det va ett smart drag att inte ta med denna på plattan fille.. ni båda kan mycket bättre tror jag.. men fett att ni exprimenterar lite!

fred på blomjorden
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2009-01-20 18:46
Liksom som Sleez var detta inte direkt nått för min ep heller, så vi tänkte why not släppa den på whoa iaf:) langa kritik, bra som dålig så länge det är konstruktivt!

Och höll ögonen öppna för "Mitt andra jag" och "Magiska minuter"

Fredens

2009-01-20 20:38
Ojoj, tungt beat fan ;D reggae <3 , diggar dock inte den jätte starka skånskan på Sleez :p men du har en tung röst asså ;) Eddie fanns det inte mycket att säga om, du la det bra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-20 21:54
tacktack! max, ja .. jag vet! gillar inte denna så mycket alls fan. så, gav den till whoa! hope they like it!

fler?!

2009-01-20 22:34
fan sleez du kan ju mycket bättre än det här. inte tok dålig dock.

Eddie var lite bättre på denna men har nog hört bättre med dig också.

keep it up!
mhm

2009-01-21 05:51
ye, jag vet! men läs där uppe, så ser du att jag inte alls är nöjd med det. onödigt att kasta den nu när den är inspelad, så tänkte att vi kunde skicka upp den här. men, stop hating! vänta bara på tapen folks.

fler?

2009-01-21 16:56
fler?!

2009-01-21 18:46
Nej asså detta funkar faktiskt inte haha. Leave the beat alone ;)
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.