har fått efterfrågningar om texten till låten så här är den jallafall! intro: mitt ljus i mörkret min älskling min eldvakt/ i extatiska lågor där vi ligger och älskar/ vers1: på pubbens dansgolv förde ödet oss samman/ av en slump i allt tumult när vi rörde varandra/ folk är skeptiska men vår kärlek kommer vinna i längden/ mitt liv saknade mening innan vi hängde/ du är en gudinna i sängen smart het och läckrast/ jag vet du är den rätta vår kärlek är äkta/ du e den som är mitt allt ger mej ett natural high/ så härligt jao när vi skiner överglänser vi stjärnorna/ för när vi två förenas så blir såret helat/ lyssna på din låt där våra känslor synkroniseras/ kan låta sentimentalt men du är den jag vill ha/ jag var fängslad av hat men du fick mej och känna mej glad/ för vår kärlek är värd mer än alla skatter tillsammans/ åt skitsnacket som svammlas kan vi skratta tillsammans/ har det underbart med dej istället för ett tragiskt liv/ du gör mej hel älskling jennifer jag är din/ ref: du är mitt ljus i mörkret min älskling min eldvakt/ i extatiska lågor där vi ligger och älskar/ fastän du klippte mina vingar svävar jag högt av din kärlek/ min gudinna shining star jag vill ha din närhet/ vers2: gumman jag hoppas att tiden kan läka sår/ slippa paniken jag får när du är på väg att gå/ men annars är det förfärligt härligt öppnar upp mitt hjärta/ känner kärlek kärlek känner lust att älska/ största känslan massa fjärilar i magen/ alla törstar släcks jao när vi chillar och har det/ underbart hur kan min tjej va så fin/ så mycke starkare av att ha dej i mitt liv/ älsklingen min jag hoppas våra planer blir av/ aa det är klart att det tar väl ett tag/ men jag menar ju att jag vill vara far till ditt barn/ och vara den karln och klara det bra såå/ lyssna på musiken för stunden och kom o sjung med mej/ i en melodi som jag vet liksom lugnar dej/ förfärligt härligt öppna upp ditt hjärta/ känn kärlek kärlek känn lust att älska/ ref + utro: du är mitt ljus i mörkret min älskling min eldvakt/ i extatiska lågor där vi ligger och älskar/ fastän du klippte mina vingar svävar jag högt av din kärlek/ min gudinna shining star jag vill ha din närhet/
http://mrhagman.blogg.se/ <----download me there!