I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Markulin - Testamentet

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-21 16:36

Markulin - Testamentet

En grej jag gjorde här om dan och ska försöka göra klart till den 18 aprill. Kritisera gärna konstruktivt tack.
Länk till http://www.speedyshare.com/881942885.html

Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-01-21 16:37
Det är bara en del till den nya sången
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-01-21 18:31
Hallå, dedn har blivit tankat ett par gånger nu ändå! ingen som orkar slänga en kommentar eller?

2009-01-22 07:00
Upp!

2009-01-22 08:48
Läspar du? Lät lite så, Soft grej förövrigt, Testa höj micken lite eller är de fel på mina lurar? kanske behövs ett nytt beat med..
The News called it crack, i called it diet coke..

2009-01-22 08:48
såg precis att den va på 63% bara, my bad haha.

2009-01-22 09:17
Kan hända att micen är för låg, jag mixade detta i hörlurar.

2009-01-22 09:57
Kände att dedär var en o formulerad och väldigt dålig kritik.. Jag tycker du har soft röst, Och de jag uppfattar som "läspande" låter bra.. Beatet var ingen favorit men annars så är de bra, Mixen var +/- och ljudet var lite lågt, Annars helbra och fortsätt kicka:) tycker förövrigt du har soft röst med.

2009-01-22 10:03
De e soft att du tycker det är soft mannen =)
är medveten om det med mixen men det fixar sig för jag ska spela in i rikig studio snart.
Men läspar jag? O: det visste jag faktist inte!
tack för att du tar dig tid i alla fall mannen!!!

2009-01-22 10:22
Vettifan om du läspar, men de är nått speciellt.. Fast de låter bra iallafall, kan va ditt uttal vettifan!

2009-01-22 13:12
Okej, kan nog vara mikrofonen. Plus mixningen, je e typ nybörjare på å mixa...

2009-01-22 13:22
10 posts och en har kommenterat... *SMH*

ONT: hmm, 19 sekunder, inte mkt o säga.. gillar beaten mest (freebeat?).. bättre än de andra ja hört me dig; dock låter du ltie för ansträngd när du rappar. typ hetsad kanske.. chill out o kör på.
twitter.com/miwano
myspace.com/miwano
Miwano - Expect me to...

2009-01-22 13:56
Stressad säger du? okej, ja e fett chill när jag rappar , men men, ska tänka på det tack för tipset!

2009-01-22 13:58
Aa, kanske var lite väl kort och lägga ut, men ja är nöjd med den, har spelat in mer på den men kommer lägga ut något senare

2009-01-22 13:58
Ja det e freebeat

2009-01-22 15:45
Jadu. man hörde att du körde studio rap & varför gjorde du det på denna ?:p Studio rap är när man stoppar & fortsätter recka för att luften tar slut. Kan nog inte påstå att nånting var bra. Ciao!
Spades är så jävla keff Hahah!

2009-01-22 16:00
Haha, alltid lika kul att du tar dig tid atle!