Vers1 : Soooft röst, diggar allt där!Vers2 : Gillar inte rösten lika mycket här, men allt låter soft!Vers3 : Näst bästa rösten, men lika soft flow och allt som dom andra!Reff : Passar in perfekt! Ger låten en skön känsla.Beat : Underbart! En jävligt soft låt!
bla.
skön låt diggade alla som la specielt reffen ger en skön känsla som nämnt ovan.
Blev lycklig över att se att de kommit en ny grupp från min hemstad så ni hade mig där :P Men denna va skön keep it up boys Peace!!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-01-22 02:28
Richard ska nog ta o lära sig att sjunga i rätt ton. Det e inte första gången han fuckar up en låt för er. Beone: dope shit Meedi: dope shit + Mr. Pi: dope shit ++ Andcol: nice beat, sänk basen lite, men inte CLUB i min uppfattning faktiskt, mera som dance/pop Allt som allt så e det här coolt som fan, ORIGINELLT, så killar fortsätt på den vägen ni har valt!
ah altså rappen och beatet är tungt, men sången är falsk, han har sjukt skön röst richard men sjunga kan han inte.. än be honom gå hos sångpedagog eller liknande så kan de bli något sen. men fortsätt droppa:) Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Lite.. 'bögig sång' om man får säga så? Bra flow på alla, men de låter som ni viskar? :o.
The News called it crack, i called it diet coke..
såg precis att lurarna va höjda till 63% bara, och nu hör att ni inte viskar.. my bad, fet grej förövrigt.
The News called it crack, i called it diet coke..
Beone: Ligger bra på beatet diggade din röst samt flyt texten var helt okej, lite likt Lorentz o M. . Men det låter nice. Meedi: Jävlit soft här med ligger grymt soft på beatet sjukt skön avslappnad röst riktigt fett lagt från dig man. Men diggar endå dina sololåtar mer, men fett fan. PI: Ungefär som första fast du hade nice text och skönare röst. Richard bra reff som vanligt Beatet va flyyy
Geni
upp, mafakka!
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Skönt kickat, inte min stil doc men ni lägger de fint tkr jag=)...feta creds, ses kanske snart på Ct 09.
~ / KHARMA / LyricalSoldier / ~
tackar:) verkligen chill att så många diggar, kärlek:)
påminner på tok för mycket om m. och lorentz.. men men det var en schysst låt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
inte min kopp av te om man säger så. Lyssnar mest på dirty, knaaaahhmeeannn? men helt klart att man kan lyssna på det, hade inte klagat om jag hört det på en fest.
Moderator
2009-01-22 19:43
yeah riktigt laid back detta !
påminner på tok för mycket om m. och lorentz.. exakt. känns lite ripoff...
www.RekFoto.se
säger samma som hedde :D keep it up! peace!
chill som fan!
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
skön låt! diggade verserna, dock inte reffen.. bra annars (y)
music is my passion & my only desire
låter precis som Lorenz och den andra idioten , fast dom är lite tajtare , men riktigt skön grabbar !
Somsagt äre en skön låt.. Men kan inte undkomma tanken att ni alla låter som Lorentz y M.Sakarias,
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
tack för era kommentarer, jag tycker det är synd att ni tycker vi låter som dom, dock kan vi inte heller förneka det. Men själva sanningen är att språket vi använder i vår rapp är det språket vi snackar med varandra när vi laidar ner och ba kickar eller är ute någonstans. Tack som fan för era kommentar och erat stöd:)
wadup man vers 1: riktigt fet faktiskt, men tkr han försöker efterlikna M.sakarias lite för mycket, men annars soft vers! vers 2: också helt okej, men tkr också han försöker härma m.sakarias lite väl mycket tkr jag känner igen vissa rader han lagt. vers 3: gillade ej alls, vet inte varför refrängen var soft! pejz
www.mk044.se | www.myspace.com/temythadon
De här va en riktigt skön låt, fast den hade sina brister tyvär. Såg att många gått på sångaren och jag måste göra de oxå, du har skön känsla bra ord i reffen rösläget e jätte skönt, men sorry du sjunger falskt, det blir bara helt fel på någe vis, har hört dej i andra låtar och du e falsk i många av dom me. Annars så e beatet riktigt fint. och alla rappare lägger de riktigt bra. Men e ju tok svag för meedi har alltid gillat hans röst å hans sätt å lägga saker å ting på. de ända jag kan ha en åsikt om i din vers e att du låter lite väl försiktig och soft på rösten vist det e en sån låt, men de kan bli lite för slowe mys ibland. tryck upp lite å va inte så försiktig, gå att lägga soft fast man trycker upp rösten lite.. första gillen gillar jag skarpt. sista killen du va skön riktigt bra. men de va något i sättet du flowade som inte riktigt tilltalade mej. Men kör på grabbar de här va kalas ser fram emot att höra mer av er. /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
vers 1: fet, men som någon sagt innan känns lite väll som M.zakarias vers 2: precis samma sak som ovanför, vers 3: skön. Låter inte alls lika mycket som M.Zakarias. tycker det är tråkigt när man försöker låta som någon annan, men jaja upp!
Tack som fan för alla kommentarer, verkar som dom flesta tycker vi kan rappa men låter lite väl som Lorentz och M.S. Personligen lyssnar jag inte ens särskilt mycket på dessa två rappare, brukar inte lyssna på sådan musik alls i stort sett. Men jag och dom andra i clicken tycker denna typ av musik är roligast att hålla på med. Men tack som fan för alla kommentarer, kul att många diggar och att dom som inte gör det tar sig tid att till kommentera ändå:) Peace// Mr.Pi
Onemind
Graffare
2009-01-24 14:46
cool:P bra!
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
upp!
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
Det var en riktigt skön låt fetast var meedi! men alla gjorde ett bra jobb =)
Stay strong