I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dalle - Ett avskeds Brev

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-25 00:37

Dalle - Ett avskeds Brev

Äsch , inget seriöst , droppade lite känslor.
det var fett skönt att slänga av sig lite skit bara,
aja , digga eller digga inte :P

Låten!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-25 00:42
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-25 00:51
den var helt okej, har hört bättre ifrån dig. Men de funkar, tycker du har helvetes skön röst iaf, keep it up !!!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch

2009-01-25 00:53
Tackar !

2009-01-25 00:54
du är 14år, du ska inte behöva droppa känslor :P, om du inte haft en rätt jobbigt uppväxt eller nåt då, inte min typ av rap detta, men det funkar, och för att bara ha rappat en månad så har du rätt bra flow, och som luffaren här säger så har du en skön röst, så skulle du få in lite mer känsla och så så skulle du nog få ut tunga låtar, keep it up!!

2009-01-25 00:56
ah , det har varit lite knas :/ , okej , tackar !

2009-01-25 00:59
också, det känns som om du jagar beatet lite, blunda ögonen, och följ beatet, och låt beatet jaga dig!

2009-01-25 01:28
Du borde ta och köpa dig en liten studio, skit studio eller nått. För din kvalité är rätt kass.
Men om du nu har rappat i 1 månad bara är de fett! ;). Men ta och köp dig en skit studio eller något bara!

Peace!
/Gb

2009-01-25 01:33
jag har en skit studio . haha .. eller en mick och mixer. . men tänkte köra så att jag kommer igång riktigt och känner att jag ska satsa innan jag gör några större investeringar ,

2009-01-25 01:50
det är mixen i denna som får det låta fett kefft märkte jag nu , men förövrigt är inte kvallen så bra