öva på smålänska då.. vad gör du mannen jo du leker g du kommer aldrig bli nånting för du är bara wannabe hiphopliv fan du är jävligt hård pundar min syster va får du de ifrån för det första så hon har inte råd o de som hände i kalmar de skrattar dom åt men de var du värd för du vet hur de går du gjorde bort dig mannen så du kan backa å gå för hon blir inte hatad men ja vet att du blir ja vet många som hatar men de skiter ja i men jag hörde det nya henke är kalmar kung men du snubblar på beatsen och leker för tung så ska du tåla det här du blev ägd av en tjej snacka aldrig skit om min syster okej för Henke da man det blir pinsamt minne föredetta emo visste ni inte för ett tag sen så lyssna han på skit sen kom han till mitt rum och börja skriva på beats men alltid samma skit yeyeye stopp sen kommer mer mer mer men saken är den jag är trött på dina ryckten du vet vad jag tycker du leker för mycket du borde knipa käft och kanske gå här ifrån o hör jag fler ryckten hojtar jag på din telefon och om jag ringer är det ingen som svarar men då ska du veta att jag kommer tillbaka peys
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.