Joppe - Jag är Fet som Fet Tjena ny låt... ensam den här gången skrev texten igår bara för skojjs skull men efter ett tag fick ja lust å recca den :PJa lägger båda verserna dessutom mixade jag allting själv det är därför mixningen suger :P iallafall finns låten på min myspaceLänk till http://www.myspace.com/jopperapsläng en kommentar och säg vad du tycker om du tycker den suger eller om den duger.Lyrics : Vers 1 :cannabis och droger är inget att va rädd försvensk hiphop är de enda ja är klädd förmekkarn tänder i alla ländertänd på en hövding, känn på kalla bränderchillar bara runt rullar mega jollarja är inte någon mes röker feta korvarsvävar på moln flyger runt i ett badkargör något dumt så man blir jagad av en halvarva säger ni nu när jag askar min joppeni kan traska hem å snaska på din kotteen fördel me gräset att man känner positivdu är inte rolig för du är alltid negativkalla mig tönt när ja bränner ett ruckellkalla mig kung om ja spänner mina musklerja hade gjort de om ja hade haft nåranu blir ja längst i klassen för nu står ja på tånaReff :jag är riktigt fet alltså riktigt fetnär ja säger ja är fet så menar ja detalltså fet som fet alltså riktigt fetja är riktigt fet riktigt-riktigt fetVers 2 :röker man för mycke blir man sinnessjukde spelar ingen roll för de händer inte nude är sånna saker som man aldrig kommer glömmasaker som är borta saker som att flummaden hära dagen kommer jag aldrig att glömmasitta i studion kan man kalla för dröm vafint väder ute bara softa och rökade här är de bästa så ofta man vill krökasofta på ica hela sommarn som vanligtkänna sig fet bara bomba för varningextrema saker börjar på nåt lättnåt enkelt sätt som måste ha gått snettja läser cannabladet å bakar på en snusdricker en kanna vatten å tänker på ett husett stort fint hus soim jag aldrig har settde var ett grymt jävla hus både kanting å brettReff 2 :jag är riktigt fet alltså riktigt fetnär ja säger ja är fet så menar ja detalltså fet som fet alltså riktigt fetja är riktigt fet riktigt-riktigt fetMan kan vara fet eller feeeeeeet...!
reffrängen va inge vidare :/ ta mmer tid på dig att mixxa go for it söråker
chillar bara runt rullar mega jollarja är inte någon mes röker feta korvar
Låter som att gitarren är helt off.
okej, så om man inte röker gräs så är man mes? hahahaha