I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim - FTS (Fuck That Shit)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-29 20:32

En fin liten kvällssession sisådär, tänkte spela in en hel låt vid namn Kan Int' Gö' De men eftersom mixcraft av någon anledning hatar Livet I 8 Bitar-låten så kunde detta inte genomföras. Jag återkommer med den nån annan gång. Tills vidare kan ni hålla till godo med

Perfekt nu när man känner hur livslusten sipprar ut och självmordstankarna får näring!

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-01-29 20:36
Hahaha, diggar i dina texter som vanligt! Klockrena som fan, men gillar inte dina "ekon". Låter förjävligt. Det var ett chill beat beblandat med ditt sköna stannande flow vilket resulterade med en smygbånge. Keep this up, sötnosen - MEN! Skippa det där ekot ^^,

Sköna rim. =)
Dra åt helvete!
Rappare

2009-01-29 20:37
Beatet är chill, lyriken är rätt nice & rappen är godkänd!
tycker dock det blir jobbigt med det där ecot du lagt på vissa saker i mixningen :P
Ahja pz
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Rappare

2009-01-29 20:38
du e grym på att sampla sköna grejer
nej du har gjort bättre men ändå grymt :)

2009-01-29 20:44
Fittjobbiga ekon. Förstör hela låten. Annars väldigt skön att lyssna på. ^^ Text å skit är tjockt som vanligt.
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-01-29 20:50
as fränt flow, men som sagt vart ekot för upprepat, man missar vad du säger baren efter isåfall :) endå chill låt som fan :D
Främst sångare, rappar för flowet

2009-01-29 21:34
Entertainment
Mina texter rockar skiten ur Marilyn Manson, det äcklet!
Hahah, håller med- men orkade inte trixa så mycket. Så ekona fick bli så äckliga som de blev :( Nåväl, en session är en session är en session..

Slackerlife
Tack så mycket :)
Som sagt, ekot är nåt jag ångrar- men var tvungen att ha någon slags effekt, tyvärr blev det för mycket xD

limp
Tack så mycket :) Ja, mina samplingar är min stolthet!

Andra-Sidan
Jag överväger att göra om mixningen och hoste'a ny version ba för att alla ska ha nåt att runka till utan störningsmoment.. Men det orkar jag inte!
Tacksi!

Ganzen
Tack som fan :D håll utkik efter kommande EP'n!

2009-01-29 21:36
skönt mannen! :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!

2009-01-29 22:12
sätter bokmärke och lyssnar pà den imorrn :)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-01-30 09:39
JungSb
Tackar mannen! :)

niickees
Det blir bra, återkom med kommentarer då :D

Nu ska fler kommentera anser jag! Många har lovat, och ju fler drop-ins som anländer, desto bättre!

2009-01-30 22:32
hahaha "INTERNET IS SERIOUS BUSINESS!" skönt intro.

gillade "barnen i kyrkan-raden", annars var det inget jag fastnade, och tycker att det är jobbigt när du stannar upp efter raderna (hoppas du fattar vad jag menar-.-)
men annars var det helt ok låt, du har gjort mkt bättre.

hej

Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-01-31 04:49
Kaaasssstt :(

2009-01-31 22:35
niickees
Mina samplingar for the win :D
Själv gillade jag "nåt jag borde skita i, som munnen på mitt ex", för hon är ett jävla kräk :) Ja jag fattar, tycker själv att det låter lite sisådär, men det är också en chans för mig att öva mixningsskillz och börja leka med adlips på ett fräsigt sätt!
Hejdå!

Ss
Stick tillbaks till nazityskland du :( hähähä

Upp!