I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EP - Alla som blev vuxna 2009

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-29 22:13

EP - Alla som blev vuxna 2009

Yesyes, nu är den uppe då, bara att trycka på länken nedan, ladda ner och se glada ut!

-->Ladda ner här<--

Låtlista:
1. Intro (Alfons Alma prod)
2. Baader Meinhof (med Daniel Cserhalmi)
3. Kaffe Latte
4. Alla som blev vuxna

Trevlig lyssning

/P

2009-01-29 22:25
Du kan din grej!
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2009-01-29 22:52
takk
Moderator

2009-01-29 23:10
Ska lyssna igenom , återkommer väl senare ;* Längtat sjukt mycket dock!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator

2009-01-29 23:42
Kan börja med att säga att jag inte var så stort fan av introt.

Baader Meinhof (med Daniel Cserhalmi)
Tvärdiggar den här låten, riktigt bra! Lyriken sitter på topp som vanligt och jaah, helt perfekt.

Kaffe Latte
Jag diggar den som fan, bättre än remixen. Texten är smårolig hela tiden och du flowar sönder hela whoa. En hitlåt ur ingenting, grymt koncept på låten. Svänger mest på hela tapet!

Alla som blev vuxna
Den här låten har ju redan släppts så behöver väl inte säga så mycket när jag redan kommenterat den.

I vilket fall så var det en bra EP, låtarna var kanon. Du har en sjuk talang för det här, finns inte många här nu som besitter flowet och kreativiteten som du har. Du tillhör toppen här!
Men men, alla låtar håller hög klass och det här var bra gjort, kommer pumpas ett bra tag!
Fortsätt droppa kompis :)

Sov inte på det här nu, mer än värd att skaffa hem!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Rappare

2009-01-29 23:58
Introt var inget jag diggade.

Diggar detta, verserna var feta & reffen var riktigt skön.

Kaffe Latte
Njaa, jag tkr remixen var skönare.
Men den var helt klart nice!

Alla som blev vuxna
Den här var riktigt bra, skönt flow & najs lyrik.
Bästa på Ep:n enligt mig!

Ahja, tycker det här var bra gjort. Du håller hög nivå.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew

2009-01-30 00:09
Alla som blev vuxna var tyngst. Riktigt bra, kommer att pumpa några av låtarna ett tag framöver, du kan det du gör!

/ Wizdom
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-01-30 00:40
tack kul å höra... för avdramatisera grejen med introt, ville ha ett med pga att jag aldrig gjort ett intro förut

2009-01-30 02:09
kör en upp då

2009-01-30 03:08
jag diggar de här fan

2009-01-30 03:56
utan å vara självgod tänkte jag tillägga att samtliga beats är producerade av mig förutom introt, för er som undgick det...

2009-01-30 10:37
upp haha

2009-01-30 10:39
Upp För min vän :)
Spades är så jävla keff Hahah!

2009-01-30 13:24
haha vafan!

2009-01-30 17:39
skandal

2009-01-30 17:56
Jag tänkte jag skulle lyssna och kommentera ikväll
Knatte, Fnatte, Tjatte fuck up!

2009-02-01 09:39
1. Intro (Alfons Alma prod)
2. Baader Meinhof (med Daniel Cserhalmi)
3. Kaffe Latte
4. Alla som blev vuxna

Introt va soft som fan. Baader Meinhof va den bästa låten tycker jag nog. Diggade verkligen den. Kaffe latten va asnice. Härligt intro och outro på låten speciellt, denna va bättre än unpluggedversionen tycker jag, men så brukar det ju vara. Niceness iaf. Bra avslut på skivan med Alla som blev vuxna, fett skön. Allt som allt så tyckte jag skivan va skön, alltså den har den känslan, inte hård eller mjuk utan skön.
Men jag måste fråga: Finns det nån connection med låtarna som gör att dom hör ihop eller är det bara random teman? Har du nån liten röd tråd som jag har missat?

2009-02-01 10:27
tack, kul att du gillar! fan va skönt sätt å bedömma en "skiva" på: hård, mjuk eller skön=)
röd tråd, hmm, tänkte väl att en EP skulle göra bättre intryck på folk än sessions, responsen jag fick var ganska långt ifrån förväntningen... men men propps till er som kommenterat å så iaf...

antar att röda tråden är typ berättelser: en berättelse om mig, en berättelse om populärkultur och även en berättelse om nåt världsomfattande likt terrorism o dyl... gillar såna teman...

/P

2009-02-01 10:47
Jo men absolut, det känns som att skivan ger en bild av dig och va du ser och tänker på...
Tack för nice musik!!

2009-02-01 13:10
tack själv man!

2009-02-01 13:40
riktigt bra lyrik! bra flow. nice beat, passar bra till temat!

Kaffe Latte
skön vibe av denna låten! som sagt rolig text ibland med. så vardaglig sak till sån bra topic i en låt. inte många som klarar det ^^

Alla som blev vuxna
skön låt. bra text. nog bästa låten på EPn enligt mig!

allt som allt så va det ett bra EP! grym jobbat!

sov inte på detta whoa!

http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89

2009-02-01 16:51
Vad fan är det för fel på whoa nu för tiden, haha?

Introt: Det är ju ett intro, det ska inte vara bra! :D Nej, men det var ju ingen höjdare, tyvärr.

Baader Meinhof: Grymt jävla beat, bra jobbat på text, rap, mix, beat allt! Daniel gjorde bra ifrån sig också, nån stämma som lät lite falsk men sjunga kan du :)

Kaffe Latte: Grymt nice tema, diggar denna!

Alla som blev vuxna: Lätt bästa på EPn! Så skön delivery, MVG i texten, innebörd och innehåll. Flowet är skönt. Reffen var bäst. Kort sagt kunglåt.

Den här åker in på mobilen, och den kommer underhålla mig på bussen på väg till skolan :)

Somna inte om nu whoa!
Vad säger man? livet är för kort, nu går vi och bajsar!

2009-02-01 19:37
tack alles... ang det medecin sa... det är daniel på gitarr å jag på sången... kanske va lite förvirrande där=)

pis awt

2009-02-02 10:57
upp da

2009-02-02 11:19
skit!!!
www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!

2009-02-02 11:28
haha pappskalle

2009-02-16 02:26
Imorn tänkte jag slänga upp kaffe latte separat, lite senare baader meinhof, hade gett upp internetreklameringen men tänkte att det säkert är värt ett försök=)

2009-02-16 02:34
fan det var mörker detta. fan blev nästan deprimerad när ja lyssnade. men du kan din sak .. bra skit..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.