Mike - For You { NY LÅT!!! } ShuSatt och tänkte på att fan måste ju kicka nån låt till älsk, häh ;)Hata eller ÄlskaText: MikeArtist: MikeMix: Aiiner Låten:Länk till http://www.speedyshare.com/752434160.htmlReff: x2I am so glad you are here with meI smile all the time, you should seeyou are the girl who was in my dreamI love you so much, you know what I meanVers 1Saker strömmar upp och det bildas till tankardu och jag, hand i hand föralltid tillsammansaaah, jag vänta på turenjag vänta och vänta och sen gav du mig kyssenjag kan inte beskriva med det kändes så braja det kändes perfekt, ja det var underbartah, ögonblicket du mötte mina läppar(jag säger det igen), det kändes så äktaalltid vi, gumman släpp inte min handjag älskar dig, fins här för dig Sara Lantzjag kan vandra och vandra men inte utan diglämna mig aldrig, vill inte gå självjag har väntat så länge på att hitta den rättadu har fyllt upp den tomma platsen i hjärtatjag såg dig första gången, shit du var så vackerjag låg vaken och tänkte på dig hela nattenReff x2Vers 2Som jag sa förut, du känns som den rättainte en i mängen, du är den perfektajag har tvekat och tvekat, gått fram tillslutrensat mina tankar, nu finns bara du (du)om det finns glöd så är du min värmejag älskar dig mest, det är så jag kännerbara du (du) nej (nej) ingen annan29/1 en vecka tillsammanansah, ingen kan släcka vårat ljusvi två tillsammans var menat av gudvad som än händer är Sara i hjärtatinristat, och jag längtarlängtar efter varje gång vi träffasatt du mår bra, ja det känns som en lättnadlättnad, för du är min livs ängeljag finns här för dig Sara vad som än händerReff x2
fet som fan . tror de är din bästa, men du mumlar på vissa ord. keep up bror ;D <3