I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fillson - Cross The Desert

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-01-30 23:44

Fillson - Cross The Desert

shena. har inte haft nånting för mig, så har h00kat en låt. jag står för jävlat allt utom beatet dårå !

skulle va grymt nice med mycket mycket mycket kommentarer för en gångs skull. försökte mixa så gott jag kan, vet dock ej om jag lyckades..

Länk till http://www.speedyshare.com/700319445.html

they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden!

www.fillson.blogg.se

2009-01-31 00:18
Fet man, tyngsta hitils tror jag.. Men börjar bli lite ut nött beat, Keep it up bräh!

Upp!
Käft

2009-01-31 01:43
du rappar bra för att vara tolv!!! impad som fan :) men shit asså, när jag va tolv kollade jag å polarna inte ens på tjejer typ, dom hade ju tjejbasiller xD haha vi lirade pokemon och körde råfotboll :P hahahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-31 04:37
Kasst sorry
men fortsätt att kämpa

2009-01-31 10:59
Aaauuuch :D din röst har ju blivit soft nu main ;) fortsätt kämpa det kan bli nått av det här jag svär ;>

Keep up räppin piteå stad <3
peace
somedays, s.o.p will change :)

2009-01-31 11:15
Emil E P20 - jadu, kanske annat nu än för 8 år sen ;>

tack stoffe också :) upp nu !

www.fillson.blogg.se

2009-01-31 13:23
fillson p12: ja det är väll det...fan min brors blev av med sin virginity när han va 12 shit
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-31 13:30
Fillson du börjar bli bättre jag ser en stor utveckling här men tyvärr så e inte låten så bra men som sagt du utvecklas!

Keep it up anyway!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-01-31 13:58
Damn Fillson !!! Blev fett förvånad, de låter skit bra.
Texten är jävligt bra skriven, och du har fått in den dära känslan du vet.
Beatet är överfett, och du har skönt röstläge till det. Denna kommer fan pumpas =)
fortsätt så här mannen !!

vi kan ju hooka upp nånting snart igen ;)

Piiiiz out / ya maan LuffarN :)

http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch

2009-01-31 21:00
LuffarN P15 - tack som fan brush ! värmer att höra !

www.fillson.blogg.se

2009-02-01 23:51
Ja, det låter väldigt bra faktiskt. Beatet är skönt som fan och hon/han som sjunger på reffen gör det bra orginalt även om det nu är piff och puff. :)

Bra flow, några off-rythem lines ibland men ingen fara. Det är bara att träna på det. :)

Bra jobbat!

Mvh Albin