Sweet! Aa får kanske höja volymen ett snäpp! texten här, om det e svårt att höra:En tärd kung va, mitt svärd är min tunga Flyter isär ungar tills ni andas genom järnlunga En lärd klunga vill följa mina spår och få en guld värd slunga som omvänder lärljungar Ivägsprungna från den rätta stigen, sprungna från det mätta livet Som måste fortsätta klivet, in och sätta det vi tar för givet I perspektiven, förbättra stilen, och berätta om vem som egentligen var först med att vässa kniven Vem som har rätt och vem som har fel vem som har sett den som kör med spel Den som har bett om att få sin del , sen övergett sina löften helt som överträtt sina gränser Har tia, knekt, dam, kung och klöver ess i vänster men vågar inte satsa emot konkurrensen ambivalensen sätter in och jag pallar inte sätta gränsen Det känns som jag tappar känseln Tolv pennor finns på det golv där jag skrivit mina svar Folk stirrar blint på den tolk som jag blivit dessa dar Vässar klart pennan för att snart återvända till exakt samma känsla Varför finns den, varför kommer aldrig vinsten, vill ha mer Vill ha femton provinser Men istället vandrar vi ba runt i labyrinter Söker efter svar som inte finns där I min värld, finns bara sanning och lögn Omöjliga att skilja på då all sanning är böjd Söndertöjd av vita lögner, och gör sällan nån nöjd Men är bättre än lögnen, som är djävulens slöjd Ingen mening i en text utan motivation En försening i processen mot en jätteprestation Förstå min situation, inga pengar på mitt bord Inga tecken på förhoppningar i mina ord
Cyclones