I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Seazon Sparklez - Boxin round

Vår Hiphop - Audio & Video

Producent

2009-02-01 23:57

[Video] Seazon Sparklez - Boxin round

Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2009-02-02 09:48
Since 1984
@realgizlee // twitter
Producent

2009-02-02 11:18
inte det bästa uttalet, tråkiga rim och tråkig rap. första låten? skulle man kunna fråga här, men antar inte. öva på, du blir nog bra.
Producent

2009-02-02 11:31
öhm ? ok ? Ber inte om någon kritik.
Nej, det är inte första låten, har gjort rätt så mycket grejjer, bara att kolla bloggen.

Rätt så konstigt svar, då får man fråga dig, hur bra är du på engelska, hör du det som ett modersmål eller ?
För mig är det hälften modersmål nästan, så mitt uttal är det inget fel på.
Since 1984
@realgizlee // twitter

2009-02-02 11:41
tycker tvätom att utalet är jäkligt bra, jäkligt skön video :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-02 14:43
Håller med konstig fullt ut.

Vilket är ditt halva mordersmål? Brittiska? eller vad?
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2009-02-02 14:43
jag såg verkligen inget fel på dehär, men endå inget som fastna i mitt huvet, men bra jobb annars:)
Hojta till Så mixar jag!
http://www.myspace.com/raayb
Producent

2009-02-02 14:56
micKillah P24
Va va va? du lägger upp en låt, då får du väl förvänta dig någon sorts av kritik eller hur?
Och vad har min engelska med detta att göra?:s är du någon sån där snubbe som tror att du är bäst på allt och inte klarar av att höra att du inte alls är så jävla som du själv tror?

För mig är det hälften modersmål nästan, så mitt uttal är det inget fel på.

Haha, fo real? Du hör väl själv att din engelska inte är helt aight. Jag sa dock inte att den var dålig ;) läs "Inte det bästa", och som du själv skrev, det var till HÄLFTEN ditt modersmål ...

2009-02-05 01:28
Håller faktiskt med Konstigt i det här. Tråkigt uttal. Känns som du kör för fett flow för ditt eget bästa. Det var rätt många ord här & var som lät svengelskt.

Halvcool video annars + Fett beat.
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?
Producent

2009-02-05 10:27
För att förklara för dem som kanske inte vet
Mitt uttal härstammar från Portland, Oregon, ligger nästan längst upp, angränsar Washington state, vilket ligger rätt så nära Kanada.
Uttalet kan låta "svengelskt" i era svenska öron, speciellt ni som inte kan engelska så bra, då menar jag att du skall kunna höra den perfekt som ditt eget modersmål.
Har pratat engelska praktiskt taget hela mitt liv, hade MVG, före alla i klassen.
Så kom inte och säg att mitt uttal e nått fel på, då e de fan nått för på eran hörsel
Since 1984
@realgizlee // twitter

2009-02-05 10:35
Du gör det bra mannen, videon var inget jag digga men rapp e bra, kul med nytt keep it comin PZ !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-05 11:14
Håller med vissa andra här, uttalet va inte top, säger inte att jag är bäst på engelsk uttal, men man hör ju när de är lite halv bra sådär ..
Rimmen va sådär, och rappen lika så ..
Själv stilen är grym och beatet va fett ..
Tror du kan bli riktigt duktig .. Keep it up!
soundcloud.com/jerrones
Producent

2009-02-05 12:01
Since 1984
@realgizlee // twitter

2009-02-05 17:40
jag tyckte det var fett vilket som.. Jag har tyska som halva mitt modersmål men prata tyska kan jag inte för 5 öre. know what im saying?

bless
mhm

2009-02-05 21:06
Inget alls fel på denna. Tyckte bara accapellan låg lite lågt men palla bry sig lixom. Bra jobbat !
www.myspace.com/Sagoztyle

2009-02-05 22:56
nice work!
Göteborg